هافبک پرسپولیس گفت: بازی‌های خیلی سختی داریم و زمانی برای جشن گرفتن نداریم.

هافبک پرسپولیس گفت: بازی‌های خیلی سختی داریم و زمانی برای جشن گرفتن نداریم. به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی ترابی که در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های پرسپولیس ایران و الوحده امارات حاضر شده بود، در پاسخ به این پرسش که سرخپوشان چه برنامه‌ای برای بازگشت به ایران و جشن گرفتن پیروزی‌های خود با هواداران دارند، اظهار داشت: بازی‌های خیلی سختی داریم و زمانی برای جشن گرفتن نداریم. هواداران از ما انتظارات بالایی دارند و تمام تمرکز خود را برای ادامه لیگ می‌گذاریم. ان‌شاءالله با ارائه نمایشی خوب در دو بازی آینده و دست پُر به ایران بازگردیم و برای هواداران خود افتخارآفرینی کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا شاگردان گل‌محمدی فکر می‌کردند چنین نتایج درخشانی در لیگ قهرمانان آسیا کسب کنند یا خیر، بیان کرد: ما پرسپولیس هستیم و در چند سال اخیر ثابت کردیم مستحق کسب نتایج خیلی خوب هستیم. دو بار حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا، این موضوع را به همه فوتبال‌دوستان ثابت می‌کند و تلاش می‌کنیم به قهرمانی که کمترین حق ماست، برسیم. ان‌شاءالله با دعای مردم و هواداران، حق‌مان را از آسیا بگیریم.

هافبک پرسپولیس با بیان اینکه سرخپوشان با انگیزه ارائه عملکرد بسیار خوب وارد لیگ قهرمانان آسیا شدند، تصریح کرد: همه تلاش کردیم عملکرد خوبی داشته باشیم و تاکنون عملکردمان خوب بوده است. ا‌‌ن‌شاءالله از دو دیدار آینده هم با سربلندی از زمین خارج شویم.

ترابی در پاسخ به این پرسش که آیا اهمیت این مسابقه برای الوحده باعث افزایش فشار روی بازیکنان می‌شود یا خیر، گفت: ما کاری به حریف نداریم و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا فردا حداکثر امتیازات را بگیریم. می‌دانیم هواداران ما در تهران انتظار بُرد دارند و دوست داریم این سه امتیاز را به هواداران هدیه کنیم. آنها با پیروزی ما خوشحال می‌شوند و یک شب جشن هم برای ما خیلی ارزشمند است. ان‌شاءالله با یک بازی خوب، سه امتیاز خوب دیگر بگیریم.

وی در مورد دو پنالتی منجر به گل خودش و در پاسخ به این پرسش که آیا دوست دارد گل‌های بیشتری در پرسپولیس بزند یا خیر، خاطرنشان کرد: پنالتی هم بخشی از بازی است و خدا را شکر می‌کنم که دو پنالتی تیم را به گل تبدیل کردم. ان‌شاءالله موقعیتی در بازی پیش بیاید و تلاش می‌کنم بیشتر از اینکه گل بزنم، برای تیم مثمر ثمر باشم. پیروزی هدف بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس است و اینکه چه کسی گل می‌زند یا پاس گل می‌دهد اهمیت ندارد. شادی دل هواداران پرسپولیس ارزش زیادی دارد و می‌خواهیم دل آنها را شاد کنیم. ان‌شاءالله در ادامه مسیر هم این کار را انجام دهیم.

هافبک پرسپولیس با اشاره به تیم‌های همگروه این تیم اظهار داشت: همانطور که حمید مطهری گفت، لیگ قهرمانان آسیا جای تیم‌های خوب است. گوا بهترین تیم هند بوده که وارد رقابت‌ها شده، اما ما هم پرسپولیس هستیم. یاد گرفتیم در همه بازی‌ها با تمرکز و اعتماد به نفس بالا وارد زمین شویم و برای پیروزی تلاش می‌کنیم. گوا، الریان و تیم‌های دیگر برای ما تفاوت ندارد و تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۶ )