پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است که هر ۴ نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ شایسته صعود به مرحله بعد هستند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است که هر ۴ نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ شایسته صعود به مرحله بعد هستند. مرتضی کرمانی‌مقدم درباره برتری ۳ بر یک پرسپولیس ایران مقابل الریان قطر، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: پرسپولیس عالی بازی کرد و به بازیکنان دست‌مریزاد می‌گویم. با اینکه تیم گل اول را دریافت کرد، می‌دانستم به بازی برمی‌گردد و دیدیم که این اتفاق هم افتاد. خیلی مهم است که وقتی گل می‌خورید، مشکل روحی پیدا نکنید و به بازی برگردید. وقتی تیمی چون پرسپولیس در این شرایط سه گل می‌زند، یعنی بزرگ است و این بُرد کمک زیادی به شرایط روحی بازیکنان کرد.

وی درخصوص عملکرد نامطلوب شاگردان یحیی گل‌محمدی در ۴۵ دقیقه نخست اظهار داشت: پرسپولیس همیشه در نیمه دوم خیلی خوب و هجومی بازی می‌کند. همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان آسیا با احتیاط وارد زمین می‌شوند و در نیمه اول با احتیاط بازی می‌کنند. پرسپولیس یک گل در نیمه اول دریافت کرد، اما دید باید مثل همیشه بازی کند و سه گل زد.

پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه توان سرخپوشان خیلی بالا بود و آنها با روحیه به زمین رفتند، تصریح کرد: حتی زمانی که ۲ بر یک پیش افتادیم، پرسپولیس به زمین خودش نرفت و همان سبک بازی را ادامه داد. این همان «پرسپولیس زلزله» و تیم محبوب هواداران است.

کرمانی‌مقدم در مورد دو گلی که شهریار مغانلو مقابل الریان به ثمر رساند، گفت: خیلی خوشحال شدم که او گل زد. مغانلو مهاجم خیلی کاملی است. این بازیکن در زمین و هوا خوب است و دوندگی بالایی دارد. مغانلو برای پرسپولیس خیلی مفید خواهد بود و روحیه او با این دو گل برگشت.

وی درباره ادامه لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس خاطرنشان کرد: قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی برای پرسپولیس کوچک شده و فقط باید به دنبال قهرمانی آسیا باشیم. سال گذشته می‌توانستیم به راحتی قهرمان شویم و اولسان هیوندای تیمی نبود که نتوانیم آن را شکست دهیم، اما جام را از دست دادیم. پرسپولیس امسال بازیکنان و کادر فنی خیلی خوبی دارد و برای قهرمانی آسیا تلاش می‌کنند. آنها دست به دست هم داده‌اند تا قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شوند و مطمئن باشید این اتفاق رخ می‌دهد. فکر می‌کنم فقط یک قهرمانی آسیا کم داریم.

پیشکسوت پرسپولیس درخصوص عملکرد سایر نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا به تسنیم گفت: هر چهار تیم ایرانی ما عملکرد خیلی خوبی دارند و شایسته صعود به مراحل بعدی لیگ قهرمانان آسیا هستند. آنها فراتر از انتظارات بوده‌اند و از این بابت بسیار خوشحالم به‌خصوص فولاد که تیم باکیفیتی است و به آینده این تیم امیدوار شدم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.