با وجود اینکه کمیته انضباطی و استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا در دو بررسی جداگانه، شکایت باشگاه النصر را رد کردند اما این باشگاه عربستانی پیگیر پرونده در CAS است.

به گزارش، پس از برتری پرسپولیس برابر النصر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، این باشگاه عربستانی از پرسپولیس ایران به کمیته انضباطی AFC شکایت کرد و مدعی شد سرخ‌ها در انعقاد قرارداد بازیکنان جدیدشان مرتکب تخلف شده‌اند. آن‌ها با این فرض که پرسپولیس به خاطر شکایت برانکو از نقل‌وانتقالات محروم بوده و نباید بازیکن جدید جذب می‌کرد شکایت خود را در کمیته انضباطی AFC پیگیری کردند و در نهایت این کمیته شکایت النصر را رد کرد. با این حال عربستانی‌ها به کمیته استیناف اعتراض کردند و باز هم با توجه به مستندات ارائه شده از سوی پرسپولیس، این شکایت رد شد تا اینکه حالا النصر پیگیر این شکایت در دادگاه عالی ورزش شده است.

از آنجایی که ٢٩ آذر دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا در قطر برگزار می‌شود، باشگاه النصر ابتدا به دنبال تعویق این دیدار بود تا شکایتش در دادگاه عالی ورزش بررسی شود اما به نظر می‌رسد با توجه به مسائل مربوط به اسپانسریگ، این درخواست رد شده است. در همین حال CAS با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس از این باشگاه خواست تا نظرش درباره رسیدگی «فوری» به پرونده را ارائه کند پرسپولیس هم مخالفت خود را با این موضوع اعلام کرد.

پس از پاسخ پرسپولیس، دادگاه عالی ورزش اعلام کرده این پرونده به صورت «فوری» بررسی نمی‌شود و قرار است به صورت عادی بررسی شود. از آنجایی ١۶ روز دیگر بازی فینال باید برگزار شود و از طرف دیگر AFC هم مخالف تعویق بازی است، باید دید CAS در نهایت چه تصمیمی اتخاذ خواهد کرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )