مرتضی تبریزی که این روزها تمرینات اختصاصی خود را پشت سر می‌گذارد، قرار است بعد از رفع مشکلات موجود با استقلال قرارداد ببندد و به جمع آبی‌پوشان بازگردد.

به گزارش ایسنا، مرتضی تبریزی بازیکن تیم فوتبال استقلال در اواخر خرداد در جریان یک بازی تدارکاتی به دلیل ضرب‌خوردگی دچار آسیب دیدگی شد و با اعلام کادر پزشکی مشخص شد که این بازیکن از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت شده است و ماه‌ها از میادین دور خواهد بود. بعد از این اتفاق تبریزی با همراهی کادر پزشکی عمل جراحی مورد نظر را انجام داد و با همراهی کادر پزشکی دوره درمان خود را طی کرده است.

حدود ۶ ماه از مصدومیت این بازیکن گذشته است و تبریزی در حال حاضر تمرینات تخصصی خود را پشت سر می‌گذارد و انتظار می‌رود که بتواند در ماه‌های آینده با بهبود وضعیت خود بتواند به میادین بازگردد و دوباره پا به توپ شود.

مرتضی تبریزی حدود دو هفته پیش سری به تمرین استقلال زد و با کادر فنی و سرمربی آبی‌پوشان صحبت‌هایی را انجام داد. همچنین این بازیکن برای مسائل ماندن خود و عقد قرارداد با استقلال به ساختمان باشگاه رفته و مذاکراتی را انجام داده است و طبق آخرین اطلاعات موجود قرار است این بازیکن قرارداد جدیدی با باشگاه استقلال منعقد کند. انتظار می‌رود تبریزی پس از برطرف شدن کامل مصدومیت خود، به جمع آبی‌پوشان پایتخت بازگردد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )