پیشکسوت تیم استقلال گفت: آبی پوشان برای دیدار با پرسپولیس مشکل فنی ندارند و تنها نگران داوری هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد و بر اساس قرعه اعلام شده در این مرحله باید شاهد دیداری حساس بین دو تیم استقلال و پرسپولیس باشیم. این اتفاق واکنش‌های زیادی را متوجه فضای فوتبالی کرد.

افشین حاجی پور پیشکسوت تیم استقلال در همین خصوص به خبرنگار مهر گفت: دربی آخر را در حالی باختیم که آقای اکبریان داور بازی اشتباهات فاحشی بر علیه استقلال داشت که مهم‌ترین آن پنالتی واضح روی مهدی قایدی بود که گرفته نشد. پنالتی که اگر گرفته می‌شد شاید سرنوشت دیگری برای بازی رقم می‌خورد.

وی اضافه کرد: این تنها اشتباه داوران در بازی‌های اخیر به ضرر استقلال نبود و اوج اشتباهات داوری‌ها در دیدار مقابل صنعت نفت رقم خورد. حتی در دربی‌های قبلی هم داوران اشتباهات فاحشی به ضرر استقلال داشتند که اینها باعث نگرانی است.

مدافع پیشین آبی پوشان گفت: مطالبه ما از فدراسیون این است که برای این بازی که در چارچوب جام حذفی برگزار می‌شود و دیدار مرگ و زندگی است، حتماً داور خارجی بیاورند. چون هیچیک از داوران ایرانی در سالهای اخیر نتوانستند قضاوت بی حرف و حدیثی در این بازی‌ها انجام دهند.

حاجی پور تصریح کرد: ما از نظر فنی برای دربی مشکلی نداریم و واقعاً اگر در یک بازی حتی دربی از نظر فنی مستحق شکست باشیم و شکست بخوریم، مشکلی با آن نداریم. اما اینکه اشتباهات داوری باعث رقم خوردن یک نتیجه شود، اصلاً قابل قبول نیست.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: کمیته داوران توضیح دهد با داور دیدار با صنعت نفت که ۳ اشتباه بزرگ کرد یا داور دربی که نتیجه بازی را تغییر داد چه برخوردی کرده؟ اصلاً برخوردی شده یا نه. اینها موضوعاتی است که باید مشخص شود.

کارشناس فوتبال تصریح کرد: برای از بین بردن همه شائبه‌ها، فدراسیون باید برای این بازی یک داور خارجی بیاورد تا حداقل ضریب اشتباهات به حداقل کاهش یابد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )