کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: فوت علی انصاریان داغ بزرگی برای جامعه ورزش بود و امیدوارم خداوند به خانواده او صبر بدهد.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: فوت علی انصاریان داغ بزرگی برای جامعه ورزش بود و امیدوارم خداوند به خانواده او صبر بدهد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، وریا غفوری که در مراسم خاکسپاری پیکر علی انصاریان حضور یافته بود، درباره درگذشت وی اظهارداشت: باز هم یک غم بزرگ به غم‌مان اضافه شد. از خدا برای او آرامش و برای خانواده‌اش صبر می‌خواهم. واقعاً داغ بزرگی برای جامعه ورزش بود.

وی در مورد اینکه چه توصیه‌ای به مردم دارد در ایام کرونا، گفت: توصیه می‌کنم مردم پروتکل‌ها را رعایت کنند. یک توصیه هم برای مسئولان دارم که واکسن را زودتر تهیه کنند تا مردم واکسن بزنند و کمترین شاهد این مراسم‌ها باشیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۱ )