سرمربی صنعت نفت آبادان می‌گوید در بازی مقابل استقلال از جوانان تیمش استفاده می‌کند.

به گزارش ایسنا، سیروس پورموسوی سرمربی صنعت نفت آبادان در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل استقلال در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: با توجه به اینکه پنجره نقل و انتقالات تیم ما بسته بود، می‌خواهم از مجموعه باشگاه صنعت نفت آبادان تشکر می‌کنم که توانستیم تا اینجای کار فعالیت کنیم. بازی سختی برای هر دو تیم در پیش است. با توجه به اینکه نتوانستیم مقابل پرسپولیس موفق عمل کنیم، می‌خواهیم در این بازی ثابت کنیم که آن بازی یک اتفاق بوده است. تلاش می‌کنیم که در بازی پیش رو با دست پر از از زمین خارج شویم.

او درباره مصدومان تیم فوتبال استقلال گفت: مصدومیت جزئی از ورزش است. ما در بازی برابر پیکان هم چند بازیکن مهم خود را نداشتیم و از جوانان استفاده کردیم. شاید این اتفاق برای ما هم رخ دهد و فکر نمی‌کنم این مصدومیت‌ها اتفاق خاصی باشد.

پورموسوی درباره درخشش طالب ریکانی درباره بازی‌های تیمش گفت: ما در این فصل از طالب ریکانی به عنوان مهاجم استفاده می‌کنیم و فشاری که به تیم حریف وارد می‌کنیم، باعث می‌شود تا کار گروهی ما جواب دهد. ریکانی همچنین توانایی فنی بالایی دارد.

او درباره استفاده از جوانان در ترکیب تیمش گفت: ما دو هدف را در نظر گرفته بودیم، اولی تشکیل یک تیم خوب برای فصل پیش رو بود و مساله بعدی ساختن یک تیم جوان بود و ما به خاطر این مساله رو به جوانگرایی آوردیم. ما از آکادمی و خارج از آکادمی و استان، جوانان خوبی را آوردیم. می‌دانم در آینده از این جوانان بیشتر اسم برده خواهد شد.

سرمربی صنعت نفت آبادان در پاسخ به این سوال که در بازی مقابل استقلال از جوان ۱۸ ساله استفاده می‌کنید؟ اظهار کرد: قطعا استفاده خواهیم کرد. ما در بازی برابر پرسپولیس، ۴ بازیکن جوان به میدان فرستادیم.

او درباره عملکرد داوری گفت: داوران جایز الخطا هستند. ما لب خط اشتباهاتی داریم و باید دست به دست هم دهیم که از این چالش و فشار خارج شویم.

قهوه‌خانه مش‌مراد
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.