زلاتکو کرانچار در حالی از سرمربیگری سپاهان استعفا داد که خیلی‌ها اختلافات عمیق او و سرپرست تیم فوتبال این باشگاه را عامل این اتفاق می‌دانند.
به گزارش خبرگزاری فارس، اتفاق غیرقابل پیش‌بینی لیگ چهاردهم فوتبال کشورمان رقم خورد و زلاتکو کرانچار از سرمربی‌گری تیم فوتبال سپاهان استعفا داد تا از حسین فرکی به عنوان جدی ترین گزینه برای هدایت سپاهان نام برده شود.

این اتفاقات در سپاهان در حالی رخ داده که این تیم ۳ روز دیگر در هفته هشتم لیگ برتر باید در مشهد به مصاف پدیده برود.

تیم فوتبال سپاهان با مربیگری کرانچار لیگ چهاردهم را خوب شروع کرد و اوج این روند مثبت برد قاطع مقابل استقلال بود اما باخت سنگین به نفت تهران در هفته چهارم لیگ برتر باعث شد تا ترمز قطار پرسرعت سپاهان کشیده شود و از آن بازی به بعد سپاهان دیگر رنگ برد را ندید و حاصل ۳ بازی ۳ تساوی مقابل ملوان، فولاد و ذوب‌اهن بود؛ هرچند که نمی‌توان از نبودن چند بازیکن سپاهان به دلیل مصدومیت، محرومیت و یا حضور در اردوهای تیم ملی بی‌تفاوت گذشت.

در این میان اما صحبت‌های دیگری بیشتر از عدم نتیجه‌گیری شنیده می‌شود. خیلی‌ها اختلافات عمیق رسول خوروش سرپرست سپاهان و زلاتکو کرانچار سرمربی این تیم را عامل این استعفا می‌دانند و شاید باید باور کرد که ریشه استعفا نه به امروز بلکه در چند روز گذشته وجود داشته به طوریکه بعد از استعفای کرانچار و موافقت با این درخواست خیلی سریع در اصفهان پیچیده که حسین فرکی سرمربی پیشین فولاد خوزستان جایگزین او می شود.

پیش از این فرکی گزینه تیم ملی و حتی باشگاه پرسپولیس بود و خیلی‌ها عنوان می‌کردند عدم باقی ماندن فرکی در اهواز بی ارتباط با پیشنهادهای رسیده از تهران نیست اما حالا گفته می شود این سرمربی راهی اصفهان شده و شاید دست تقدیر کرانچار را که سابقه سرمربی‌گری در پرسپولیس را دارد یک بار دیگر روانه پایتخت کند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۸ )