مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: نکوداشت پرویز مظلومی کار بزرگی است و اکنون مرد بزرگی در بیمارستان بستری است.
 به گزارش خبرگزاری فارس، بهرام افشارزاده بعد از مراسم نکوداشت غلامحسین مظلومی گفت: کار ارزشمندی انجام شد، مرد بزرگی در بیمارستان بستری است و جامعه ورزش باید قدردان او باشد، باشگاه استقلال به اندازه توان خود در این راستا فعالیت می‌کند و باشگاه‌های پرسپولیس و سایر تیم‌ها هم در این رابطه تلاش می‌کنند، همه با روحیه این رفتارهای خوب را می‌پذیرند و باید از رفتارهایی به ورزش صدمه می‌زند دور شویم.

وی در پاسخ به این سوال که بازیکنان از دریافت پاداش ۳۰۰ هزار تومانی که ۲۵۰۰۰ تومان آن بخاطر مالیات کم می‌شود ناراحت هستند عنوان کرد: ما در کل برای هر بازی ۲۵ میلیون تومان پاداش پیش‌بینی کردیم که سرمربی در مورد نحوه تقسیم آن تصمیم می‌گیرد، بردن و باختن مهم نیست و این اهمیت دارد که همه تلاش کنند البته این مبالغ برای بازیکنان پولی نیست و می‌دانیم آنها تمام تلاش خود را می‌کنند، اگر دستم باز شود مبلغ بیشتری را در نظر می‌گیرد و برای باشگاه استقلال از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنم.

افشارزاده در این رابطه که باشگاه پرسپولیس دچار حواشی زیادی شده است و گفته می‌شود احتمال برکناری علیرضا رحیمی وجود دارد، خاطرنشان کرد: رحیمی یک اسطوره است او ۱۲ سال مدیرکل اصفهان بوده و در سپاهان، هندبال و ... فعالیت کرده است، او مدیر دانایی است که از دست دادنش بزرگترین لطمه بر پیکره ورزش است، ما با پرسپولیس رقیب نیستیم و با هم دوست هستیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد احتمال جدایی مقداد نجف‌نژاد از هیأت مدیره این باشگاه خاطرنشان کرد: با توجه به فعالیت‌های دیگری که نجف‌نژاد دارد و او برای کارهای تقسیم بودجه مجلس فعالیت می‌کند کمتر توانسته در جلسات شرکت کند، مشکل خاصی نیست ما ۱۵ جلسه داشتیم که نجف‌نژاد حدود ۴ تا ۵ جلسه را شرکت کرده است ، امیدوارم او از این پس در جلسات بیشتری حاضر شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اینکه حسن روشن و امیرقلعه‌نویی با یکدیگر دست ندادند، عنوان کرد: من متوجه این موضوع نشدم، در مسائل آنقدر ریز نشوید، سفارشات لازم را به روشن کردم به هر حال آنها جوان هستند و باید به رفتار پیری روی بیاورند.

افشارزاده در پاسخ به این سئوال که آیا برنامه‌ای برای آشتی آتیلا حجازی و امیر قلعه‌نویی دارد، اظهارداشت: از حجازی خواستم به باشگاه بیاید تا با هم صحبت کنیم.

وی در مورد اینکه آیا با پرویز مظلومی هم قرار است جلسه‌ای داشته باشد، گفت: با پرویز مظلومی دوست هستیم و او به باشگاه می‌آید و مشکلی نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.