مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس بر این عقیده است که استقلال با توجه به جدایی دو بازیکن سربازش در مسابقات آینده امتیاز از دست خواهد داد.

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس بر این عقیده است که استقلال با توجه به جدایی دو بازیکن سربازش در مسابقات آینده امتیاز از دست خواهد داد. جواد منافی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست ۲ بر صفر پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان اظهار داشت: انتظار نمی‌رفت که پرسپولیس در این بازی شکست بخورد، ولی اشتباهات فردی باعث شد این اتفاق رخ دهد. علیرضا منصوریان هم برابر پرسپولیس انگیزه زیادی داشت تا با پیروزی در این بازی خودش را نزد هواداران استقلال محبوب کند. پرسپولیس دوباره با مشکل عدم استفاده از موقعیت‌ها مواجه شد، با این حال اگر اشتباه حامد لک در ابتدای بازی نبود چه بسا که برنده از زمین بیرون می‌آمد.

وی با اشاره به اشتباه فاحش لک عنوان کرد: این اشتباهات ممکن است برای هر بازیکنی به وجود بیاید. در حال حاضر پرسپولیس شرایط سختی در خط دروازه دارد، خصوصاً اینکه در نیم ‌فصل دوم هستیم و نتیجه گرفتن بسیار مهم است. در این شرایط تخریب لک چیزی را برای پرسپولیس و این دروازه‌بان تغییر نخواهد داد و مهم این است که کادر فنی بتواند شرایط روحی لک را دوباره برگرداند تا این دروازه‌بان بهترین عملکرد را به نمایش بگذارد.

منافی در پاسخ به این پرسش که «آیا پرسپولیس شانسی برای قهرمانی در لیگ امسال خواهد داشت؟» خاطرنشان کرد: ۲۷ امتیاز دیگر باقی مانده و پرسپولیس قطعاً شانس قهرمانی دارد ولی دیگر نباید اینقدر ساده امتیاز از دست بدهد. پرسپولیس باید از موقعیت‌ها خیلی بهتر استفاده کند و دو بازی آینده با نفت مسجدسلیمان و دربی تهران هم بسیار تعیین کننده است. پرسپولیس با توجه به فاصله ۶ امتیازی با استقلال باید این دو بازی را ببرد، به خصوص دربی که اهمیت زیادی دارد. پرسپولیس در دربی ۲۶ اسفند برد می‌خواهد و باید احتیاط را کنار بگذارد.

مربی و بازیکن پیشین پرسپولیس گفت: استقلال با جدایی دو مدافع اصلی خودش قطعاً امتیاز از دست خواهد داد چرا که مدافعان فعلی این تیم هم در شرایط آرمانی نیستند. مهم این است که پرسپولیس دیگر ساده امتیاز از دست ندهد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۱ )