فوق ستاره تیم بسکتبال کلیولند گفت: هر زمان به مقام یا عنوانی در لیگ رسیدیم، می‌توانیم احساس خوبی نسبت به خودمان داشته باشیم ولی هنوز کاری در لیگ انجام نداده‌ایم.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دیدارهای صبح امروز (سه‌شنبه) لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا، تیم کلیولند کاوالیرز با غلبه بر میهمان خود فیلادلفیا به یازدهمین پیروزی متوالی رسید با این حال، لبران جیمز، فوق ستاره تیم کلیولند معتقد است که خود و هم‌تیمی‌هایش هنوز کاری انجام نداده‌اند. 

پادشاه در این زمینه اظهار داشت: ما هنوز چیزی در NBA به دست نیاورده‌ایم. هر زمان به مقام یا عنوانی در لیگ رسیدیم، می‌توانیم احساس خوبی نسبت به خودمان داشته باشیم ولی هنوز کاری در لیگ انجام نداده‌ایم.

جیمز در این بازی ۱۸ امتیاز و ۱۱ ریباند به دست آورد. رکورد کلیولند برای پیروزی‌های متوالی به سال ۲۰۱۰ باز می‌گردد که ۱۳ بار متوالی مقابل حریفان خود به برتری رسیدد.

نتایج دیدارهای صبح امروز لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا به شرح زیر است:

مینه‌سوتا ۹۴ – دالاس ۱۰۰ممفیس ۱۰۲ – فینیکس ۱۰۱میلواکی ۸۲ – تورونتو ۷۵کلیپرز ۱۰۰ – بروکلین ۱۰۲آتلانتا ۱۰۰ – نیواورلینز ۱۱۵اورلاندو ۹۷ – اوکلاهماسیتی ۱۰۴فیلادلفیا ۸۴ – کلیولند ۹۷شارلوت ۹۲ – واشنگتن ۸۸

در پایان بازی‌های امروز، آتلانتا هاوکس و تورونتو رپتورز در صدر کنفرانس شرق و نیویورک نیکس و فیلادلفیا سونی سیکسرز در انتهای جدول این کنفرانس هستند. تیم‌های گلدن استیت وریرز و ممفیس گریزلیز نیز در صدر کنفرانس غرب و لس آنجلس لیکرز  و مینه‌سوتا تیمبروولوز در قعر این کنفرانس قرار دارند.

قهوه‌خانه مش‌مراد
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.