سرمربی نراتزوری اعتراف کرد تیمش در بازی بدون گل برابر امپولی به اندازه کافی برای کسب پیروزی تلاش نکرده است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال اینتر شب گذشته در هفته نوزدهم سری A برای سیزدهمین بار در این فصل از این رقابت‌ها، امتیاز از دست داد زمانی که در خانه امپولی به تساوی بدون گل بسنده کرد، آنهم در دیداری که میزبان رده چهاردهمی‌اش بازی به مراتب بهتری ارائه کرد و از نظر تملک توپ و همچنین موقعیت‌های گلزنی آمار بهتری داشت.

روبرتو مانچینی در پایان این بازی در گفت‌وگو با شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، دلیل ناکامی مردانش را اینگونه توضیح داد: ما به اندازه کافی موقعیت گلزنی نداشتیم، بیش از حد عقب نشستیم و در ابتدای بازی هم بسیار ترسو نشان دادیم. ما بازیسازی را از خط دفاع شروع نمی‌کردیم و به همین دلیل تحت فشار بودیم و نتوانستیم توپ را حفظ کنیم.

تساوی بدون گل نراتزوری در خانه امپولی برای شاگردان مانچو که هفته پیش برابر جنوا به پیروزی ۳ بر یک دست پیدا کردند، یک پسرفت بود. من فکر می‌کنم یک تیم برای پیشرفت نیاز به زمان دارد. اینگونه نیست که یک پیروزی بتواند همه چیز را تغییر دهد. پیروزی مهم بود و اگر می‌توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم، عالی می‌شد چون ما را به سمت رده سوم سوق می‌داد. با این حال می‌دانستیم که کارمان سخت است، چون امپولی بازی فوق‌العاده‌ای انجام می‌دهد. حقیقت این است که ما برای بردن این بازی به اندازه کافی تلاش نکردیم.

سرمربی پیشین گالاتاسرای تصریح کرد: همه بازیکنان ما باید تلاش‌های خود را بیشتر کنند. مسئله فقط کم‌کاری یک یا دو بازیکن نیست بلکه مشکل ما از خط دفاع شروع می‌شود. ما باید شهامت ریسک‌پذیری و بازی با توپ را داشته باشیم، چون اینتر هستیم. تلاش و تقلا زیر حملات حریف سبک بازی اینتر نیست. گاهی اوقات ما توپ را نگه می‌داشتیم بدون آنکه برای به حرکت درآوردن آن برنامه‌ای داشته باشیم و این بی‌فایده است. مهاجمان ما باید بیشتر حرکت و موقعیت گلزنی خلق کنند.

اینتر با قبول تساوی نیم فصل نخست سری A را با ۲۶ امتیاز از شش پیروزی، هشت تساوی و پنج شکست به پایان رساند که این موضوع هواداران نراتزوری را از کسی سهمیه رقابت‌های اروپایی فصل آینده به خصوص لیگ قهرمانان اروپا مأیوس کرده است.

مانچینی در این ارتباط هم گفت: مهم این است که از این به بعد نتایج خوبی کسب کنیم. در خصوص برخی مسائل افسوس می‌خوریم اما واقعیت است که در این بازی به اندازه کافی تلاش نکردیم تا برنده بازی شویم.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.