سرمربی تیم ملی فوتبال عراق گفت: در اردوی آماده‌سازی مالاگا برای دیدار مقابل کره جنوبی و ایران در آغاز مرحله مقدماتی جام جهانی آماده می‌شویم.

سرمربی تیم ملی فوتبال عراق گفت: در اردوی آماده‌سازی مالاگا برای دیدار مقابل کره جنوبی و ایران در آغاز مرحله مقدماتی جام جهانی آماده می‌شویم. به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیک ادووکات که از روز دوشنبه رسما هدایت تیم ملی عراق را در نخستین تمرینات اردوی اسپانیا زیر نظر گرفت در این خصوص اظهار داشت: ما به اسپانیا آمدیم تا برای حضور در دو بازی حساس ابتدایی مقابل کره جنوبی و ایران آماده شویم. هدف ما صعود به جام جهانی است و تصور می‌کنم آمادگی این کار را داریم در صورتی که همه ما برای تحقق این هدف تلاش کنیم و با روح جنگندگی به میدان برویم.

سرمربی هلندی تیم ملی عراق اضافه کرد: روز گذشته یک تمرین سبک را پشت سر گذاشتیم و بر‌اساس برنامه تمرینات خودمان را در شرایط جو ایده‌ال اردو دنبال خواهیم کرد.

ادووکات در خصوص شناخت خودش از بازیکنان تیم ملی عراق گفت: از طریق فیلم‎ بازی‎ها عملکرد بازیکنان را زیر نظر گرفتم اما تماشای آنها در زمین تمرین طبیعتا موثرتر است. مهم این است که برای دو بازی ابتدایی خودمان به خوبی آماده شویم و بعضی از مشکلات تیم را در این فرصت رفع کنیم.

گفتنی است تیم ملی عراق در آغاز مرحله مقدماتی رقابت‌های جام جهانی ابتدا به مصاف کره جنوبی خواهد رفت و در دومین بازی خودش روز ۱۶ شهریور برابر ایران قرار می‎گیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.