سیدمجید حسینی مدافع ایرانی تیم فوتبال ترابوزان اسپور که در لیست مازاد این تیم قرار داشت، حالا با پیشنهاد تمدید قرارداد دو ساله ترابوزان مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمجید حسینی مدافع ملی پوش فوتبال ایران این فصل روزهای خوبی در تیم ترابوزان اسپور ترکیه نداشت و اغلب سکونشین و نیمکت نشین بود. عدم تمایل سرمربی ترابوزان به حسینی باعث شد تا نام این بازیکن حتی در لیست مازاد و فروش نقل و انتقالات زمستانی ترابوزان قرار بگیرد و رسانه‌های ترکیه از تمایل چند باشگاه به جذب حسینی خبر دادند.

حسینی که خود را آماده جدایی از ترابوزان می‌کرد، ناگهان با اتفاقی روبرو شد که دست کم تا الان سرنوشتش را تغییر داده است. «ویتور هوگو» مدافع برزیلی تیم ترابوزان دو هفته پیش دچار آسیب دیدگی شدید شد و سرمربی ترابوزان مجبور شد مجید حسینی را در ترکیب قرار بدهد.

ترابوزان در دو بازی با حضور حسینی دو برد کسب کرد و عملکرد این مدافع ایرانی آنقدر خوب بوده که مسئولان باشگاه را به فکر تمدید قراردادش انداخته است.

طبق اعلام سایت «صاباح» ترکیه، باشگاه ترابوزان با افزایش دستمزد حسینی، پیشنهاد تمدید دو ساله قرارداد (هر سال ۷۵۰ هزار یورو) را ارائه کرده است. فعلاً خبری از توافق حسینی با ترابوزان منتشر نشده است.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.