تیم فوتبال برایتون در شب گلزنی بال ایرانی خود جواز حضور در مرحله سوم رقابت‌‌های جام اتحادیه فوتبال انگلیس را کسب کرد.

تیم فوتبال برایتون در شب گلزنی بال ایرانی خود جواز حضور در مرحله سوم رقابت‌‌های جام اتحادیه فوتبال انگلیس را کسب کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین شب از دیدارهای مرحله دوم رقابت‌های اتحادیه فوتبال انگلیس، پنجشنبه شب سه بازی برگزار شد که در آخرین و مهمترین آنها تیم فوتبال برایتون در ورزشگاه خانگی خود آمکس میهمان دسته سومی‌اش تیم پورتس‌موث را با نتیجه ۴ بر صفر شکست داد.

در این بازی، علیرضا جهانبخش بال ایرانی تیم فوتبال برایتون در ترکیب اصلی بود و گل دوم تیم میزبان را در دقیقه ۵۴ به ثمر رساند. این اولین گل جهانبخش در فصل جدید بود که در دقیقه ۶۸ جای خود را به هایدون رابرتس داد. دیگر‌ گل‌های تیم برایتون را الکسیس مک‌آلیستر در دقیقه ۳۸، برناردو در دقیقه ۵۸ ویکتور گیوکرس در دقیقه ۷۱ به ثمر رساندند. گل اول برایتون نیز روی پاس جهانبخش وارد دروازه میهمان شد.

با این پیروزی تیم فوتبال برایتون راهی مرحله سوم جام اتحادیه شد جایی که باید با تیم دسته دومی پرستون نورث‌اند روبه‌رو شود. این بازی پنج روز دیگر در خانه تیم پرستون برگزار می‌شود.

در دو بازی دیگری که در آخرین شب از مرحله دوم جام اتحادیه فوتبال انگلیس برگزار شد، تیم برنلی پس از تساوی خانگی یک - یک مقابل شفیلدیونایتد در ضربات پنالتی با نتیجه ۵ بر ۴ پیروز شد و صعود کرد. ولورهمپتون اما در دیداری خانگی مقابل تیم استوک‌سیتی با یک گل مغلوب و حذف شد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۰ )