مجید نامجومطلق، مربی تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوار هستیم یک بازی خوب و تماشاگرپسند برابر تیم خوب صنعت نفت برگزار کنیم.

مجید نامجومطلق، مربی تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوار هستیم یک بازی خوب و تماشاگرپسند برابر تیم خوب صنعت نفت برگزار کنیم. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مجید نامجومطلق در نشست خبری قبل از دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: فردا بازی سخت و سنگینی مقابل تیم خوب صنعت نفت آبادان داریم، تیمی که سابقه زیادی دارد. این تیم را به خوبی آنالیز کرده‌ایم. رتبه صنعت نفت در جدول مناسب است و بازیکنانی دارد که از مهارت‌های فردی برخوردار هستند. طبق آنالیزی که کرده‌ایم، قصد داریم با تدابیر خاصی وارد زمین شویم. به امید خدا می‌خواهیم با دست پر از زمین خارج شویم.

مربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: بحث‌هایی که می‌کنیم، کلیشه‌ای شده است. واقعا شرایط ما در یکی دو هفته اخیر مناسب نبود. بازیکنان زیادی را به خاطر شیوع ویروس کرونا از دست دادیم. تا قبل از بازی با فولاد به خوبی تمرینات را انجام و پروتکل‌ها را رعایت می‌کردیم، اما در بدترین زمان بازی با فولاد را برگزار کردیم. اگر این دیدار به تعویق می‌افتاد یا به اصرار ما مکان بازی عوض می‌شد که توجه نمی‌شد، مشکلات کمتر می‌شد. تیم ما بعد از این بازی هر هفته دچار مشکل شد و ۵،۶ بازیکن را از دست دادیم. قبل از دیدار با تراکتور حتی با ۱۲ بازیکن تمرین کردیم. ۵ روز به خاطر قرنطینه بازیکنان، تمرینی برگزار نکردیم. برای بازی فردا عارف غلامی، سیاوش یزدانی را به دلیل ابتلا به ویروس کرونا نداریم، مسعود ریگی محروم است و محمد بلبلی و یکی دو بازیکن دیگر مصدوم هستند.

نامجومطلق ادامه داد: خوشبختانه یکی دو روزی است که بازیکنان کرونایی به تمرینات بازگشته‌اند، اما تنها دو روز است با ما تمرین می‌کنند. این بازیکنان آماده هستند در هر شرایطی به تیم خودشان کمک کنند. امیدوار هستیم یک بازی خوب و تماشاگر پسند برابر تیم خوب صنعت نفت برگزار کنیم. آبادان همیشه مهد فوتبال بوده و بازیکنان بسیار خوبی را به فوتبال ایران معرفی کرده است. مخصوصا امسال که تیم منسجمی داشته است.

وی با اشاره به تعویق دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان گفت: باید گلایه‌ای از کمیته برگزاری مسابقات داشته باشم، همین شرایطی که تیم فولاد روبرو است، تیم ما نیز روبرو شده بود. با توجه به اینکه برای بازی با تراکتور ۵ روز تمرین نکردیم، اصرار کردیم یکی دو روز بازی‌مان را به تعویق بیاندازند، این کار را نکردند، اما دیدار فولاد را با یکی دو روز تاخیر برگزار می‌کنند. این مسئله ضد و نقیض است که برای ما چرا این اتفاق نمی‌افتد و برای تیم‌های دیگر انجام می‌شود و قابل تامل است.

مربی تیم فوتبال استقلال درباره هدف تیم استقلال تصریح کرد: تلاش‌مان این است که سهمیه آسیا را بگیریم و جام حذفی را نیز پیش رو داریم و به عنوان مدعی می‌توانیم ظاهر شویم.

نامجومطلق در مورد شانس تیم فوتبال استقلال برای کسب سهمیه آسیا گفت: جدول به گونه‌ای است که هر بازی برای ما حکم فینال را دارد. در هفت بازی که داریم همه آنها حائز اهمیت و حیاتی است. با توجه به آنالیزی که از تیم خوب نفت کرده‌ایم، با تدابیر ویژه فرهاد مجیدی و کادر فنی وارد زمین خواهیم شد و تمام تلاش‌مان را برای کسب نتیجه به کار می‌گیریم. تفکرات مربی در برنامه‌های تاکتیکی مشخص است. بهنام سراج از دوستان خوب بنده و قابل احترام است. در مدتی که به عنوان دستیار اسکوچیچ کار می‌کرد، قطعا تجربه کسب کرده است. کادر فنی دو تیم به نسبت نیم فصل اول تغییر کرده، اما بازیکنان تغییری نکرده‌اند.

وی در مورد شانس ۵ تیم برای کسب سهمیه آسیا خاطرنشان کرد: باید شرایطی بوجود بیاید که تیم‌ها در هفته‌های پایانی با بازی‌های برابر وارد زمین شوند. درباره تیم خودم صحبت می‌کنم، استقلال تیم بسیار بزرگی است و خارج از تهران هواداران زیادی دارد. انتظار از این تیم همیشه بالاست. ما بیشتر با تیم‌هایی بازی داریم که برای کسب سهمیه تلاش می‌کنند. به این جهت می‌گویم بازی‌های ما ۶ امتیازی است که هر تیمی مقابل ما شانس سهمیه دارد. این مسئله می‌تواند هم به سود ما باشد و هم اینکه کار را سخت کند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۶ )