پیشکسوت فوتبال ایران با تاکید بر اینکه در کمیته فنی فدراسیون عضویت ندارد گفت: همیشه مخالف مربی خارجی بوده ام.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین کلانی در مراسم اهدای جام و مدال به موزه المپیک که امروز گفت: امیدوارم از این شرایط کرونا که مشکلات زیادی ایجاد کرده، جان سالم به در ببریم.

وی به اقدام صورت گرفته برای افتتاح موزه اشاره کرد و ادامه داد: در سفرهایی که داشتم به موزه دیکر کشورها سر زدم، در هیچ کجا اینقدر به اندازه ایران افتخار نبوده است. کاری که کمیته و وزارت انجام داد باعث افتخار است. لازم بود ما موزه داشته باشیم که فکر می کنم کار ارزنده ای انجام شد.

کلانی در خصوص بدهی فدراسیون فوتبال به ویلموتس عنوان کرد: چرا این سوال را از من می پرسید؟ من عضو کمیته فنی نیستم و به عنوان میهمان رفته ام.

این پیشکسوت فوتبال درباره اینکه تاج مدعی شده در این زمینه با شما مشورت داشته است، گفت: آنها خودشان صاحب نظر هستند. من اطلاعی ندارم اما همیشه مخالف مربی خارجی هستم. از ورود بازیکن خارجی هم باید جلوگیری شود چون آنها در سطح بالا نیستند و طبیعتاً نمی توانند نقشی در پیشرفت فوتبال داشته باشند.

کلانی درباره شروع لیگ با تاکید بر اینکه خیلی در این مورد صحبت شده، گفت: از نظر جامعه شناسی اظهار نظرهای شده است اما ستاد کرونا باید تصمیم بگیرد. شرایط کشورها هم باهم فرق می کند اما کسانی که در راس هستند تصمیم می گیرند. شرکت کردن و نکردن هر کدام مشکل خودش را دارد.

وی در مورد خصوصی سازی سرخابی ها با بیان اینکه شرایط کشور ما متفاوت است، یادآور شد: ما قانون کپی رایت نداریم، از طرفی موضع های قدرت و اجرا کننده مختلف داریم. حالا اگر هر دو باشگاه خصوصی شوند اما در یک بازی مثلاً من در موضع قدرت هستم و جلوی بازی این دو تیم را بگیرم در این صورت چه کسی پاسخگوست؟ خصوصی سازی زمانی خوب است که تصمیم گیرنده باشگاه باشد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۵ )