فوق‌ستاره پرتغالی یوونتوس ممکن است در تابستان پیش رو به جمع شیاطین سرخ بازگردد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، برنده پنج توپ طلا که دو سال پیش پس از کسب افتخارات متعدد در رئال مادرید، این تیم را پس از ۹ سال به مقصد یوونتوس ترک کرد، ممکن است به منچستریونایتد بازگردد، تیمی که بین سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۹ در آن عضویت داشت و در آنجا زیر سایه سرالکس فرگوسن و پشتکار بالایش تبدیل به ستاره‌ای نامدار در دنیای فوتبال شد.

نشریه اسپانیایی «مارکا» چاپ مادرید گزارش داد، کریستیانو رونالدوی ۳۵ ساله به نظر می‌رسد در آستانه ترک یوونتوس در تابستان پیش رو قرار دارد. براساس این گزارش، بازگشت به منچستریونایتد یکی از گزینه‌های احتمالی و پیش روی مهاجم پرتغالی یوونتوس است، این در حالی است که پاری‌سن‌ژرمن هم می‌تواند مقصد احتمالی وی باشد.

رونالدو که در مدت شش سال حضورش در منچستریونایتد آمار ۱۱۸ گل زده را در ۲۹۲ بازی از خود بر جای گذاشت و با این تیم سه قهرمانی در لیگ برتر، یک قهرمانی در جام حذفی انگلیسی، یک قهرمانی در جام اتحادیه انگلیس، یک قهرمانی در جام خیریه انگلیس، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و یک قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها را تجربه کرد، در تابستان ۲۰۰۹ با شکستن رکورد جهانی در ازای ۸۰ میلیون پوند (۹۴ میلیون پوند) راهی رئال مادرید شد.

رونالدو که ارزشش در بازار نقل‌وانتقالات ۷۰ میلیون یورو تخمین زده شده است، به هنگام ترک سانتیاگوبرنابئو شایعه بازگشتش به منچستریونایتد هم مطرح بود، اما او در نهایت تصمیم گرفت تا به یوونتوس بازگردد و از این تیم ایتالیایی به‌عنوان تیم محبوب دوران کودکی‌اش یاد کرد.

بهترین گلزن تاریخ رئال مادرید که قراردادش با یوونتوس تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۲ اعتبار دارد، این فصل در ۲۲ بازی از رقابت‌های سری A ایتالیا، ۲۱ گل به ثمر رسانده و سه پاس‌گل هم برای هم‌تیمی‌های خود ساخته است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )