چابهار - فرمانده ناحیه مقاومت سپاه چابهار از برگزاری بیش از ۱۰۰ برنامه در قالب ۲۰ عنوان در هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ پاسدار محمد علی پوراحمدیان در گفت و گو با خبرنگارمهر، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و رشادت های رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس اظهار داشت: شهدای گرانقدر کا با نثار خونشان باعث اقتدار، عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدند و در حال حاضر هر افتخار و مقام سیاسی که در جهان داریم به برکت خون شهدای جنگ تحمیلی، شهدای مدافع وطن و شهدای مدافع حرم است که باید شکرگزار این نعمت های بزرگ باشیم.

وی افزود: یاد و خاطره شهدای گرانقدر ۸ سال دفاع مقدس را گرامی می داریم که با کمترین امکانات و تجهیزات دفاعی و پشتیبانی در مقابل دشمن تا دندان مسلح که از سوی ایادی استکبار جهانی مورد حمایت بود، ایستادگی کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه چابهار ادامه داد: رزمندگان دفاع مقدس در طول ۸ سال جنگ تحمیلی سخت های فراوانی کشیدند اما با همه کمبودهای که داشتند و با تقدیم ۲۰۰هزار شهید، ۶۷۰ هزار جانباز و ۴۲ هزار اسیر نگذاشتند که دشمن به اهداف شوم خودش برسد.

وی تصریح کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده در هفته دفاع مقدس امسال بیش از ۱۰۰ برنامه در قالب ۲۰ عنوان در سطح شهرستان چابهار برگزار می شود.

سرهنگ پوراحمدیان گفت: غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری یادواره شهدا، برگزاری بازی های بومی محلی، توزیع بسته های بهداشتی در محلات کم برخوردار، توزیع سبدهای حمایتی در محلات کم برخوردار، افتتاح طرح های عمرانی و بهداشتی، جذب و تبدیل عضویت بسیجیان به طور ویژه، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس توسط حوزه ها و پایگاه های مقاومت، مسابقه کتابخوانی، برگزاری کارگاه مهارت آموزی دختران، شب شعر و خاطره، برگزاری میز خدمت توسط کارکنان بسیجی، توزیع ۱۵ سری جهیزیه به نو عروسان با همکاری کمیته امداد، برگزاری نشست های اندیشه ورزی، برگزاری کارگاه بانوان پرچم دار، برگزاری ایستگاه صلواتی از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس در چابهار است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.