کرمان- فرمانده انتظامی استان کرمان از انهدام یک باند حمل و توزیع موادمخدرهمراه با کشف ۲۷۶ کیلو تریاک در عملیات ضربتی ماموران یگان تکاوری ۱۱۳ امام موسی کاظم (ع) شهرستان راور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا ناظری بیان داشت: ماموران یگان تکاوری شهرستان راور مستقر در پایگاه اطلاعاتی بخش ماهان با چندین شبانه روز رصد اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای ورود یک محموله تریاک مطلع شدند.

وی افزود: در این رابطه ماموران این یگان با پوشش مسیرهای صعب العبور محدوده بخش راین طی یک عملیات شبانه یک دستگاه خودرو مگان با دو سرنشین و همچنین یک دستگاه خودروی پژو که در حال عبور از نقاط بیابانی بودند را متوقف کردند.

سردار ناظری تصریح کرد: ماموران ضمن دستگیری چهار سرنشین این دو خودرو که راه پاک کن مواد بودند یک دستگاه خودروی مزدا دو کابین را نیز در همین محدوده متوقف و ضمن دستگیری راننده آن ۵۱ کیلو تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان اظهار داشت: در ادامه بر اساس اطلاعات کسب شده از متهمان مشخص شد، چند عضو دیگر این باند در یک واحد مسکونی در شهر کرمان در امر نگهداری و بسته بندی موادمخدر فعالیت دارند.

سردار ناظری گفت: در این راستا ماموران طی یک عملیات ضربتی ضمن هماهنگی قضائی وارد این منزل شده و موفق شدند سه قاچاقچی را در حال چرخ و بسته بندی موادمخدر دستگیر و در بازرسی از این مکان ۲۲۵ کیلو تریاک کشف و یک دستگاه چرخ گوشت و چرخ دوخت و همچنین دو خودرو را توقیف کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه در این عملیات یک باند هشت نفره حمل و توزیع موادمخدر منهدم و در مجموع ۲۷۶ کیلوگرم تریاک کشف شد، اظهار کرد: پلیس با اولویت بخشی به اقدامات اطلاعاتی در راستای پیشگیری از ورود مواد افیونی به صورت شبانه روزی تلاش می کند که این عملیات نیز در سایه همین رویکرد، قاچاقچیان را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام گذاشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.