پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید با وجود بدشانسی تیم ملی فوتبال امید کشورمان در بازی برابر ترکمنستان و وجود چند مصدوم، امیدوار است این تیم بتواند امید ایران برای کسب سهمیه المپیک را زنده نگه دارد.

حسین کلانی، پیشکسوت فوتبال ایران در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عملکرد تیم ملی امید در مسابقات انتخابی المپیک اظهار کرد: بازیکنان تیم ملی امید در بازی برابر ترکمنستان نمایش خوبی از خود ارائه دادند. یک مقدار بدشانسی هم گریبانگیر آن‌ها بود. به نظر من اگر دروازه‌بان سرعت بیشتری به بازی می‌داد، بازی روند بهتری می‌گرفت. تیم ملی ما در این بازی تسلط خوبی روی امیدهای ترکمنستان داشت. بازیکنان تیم ملی امید با توجه به اینکه تیم امید عراق برد پرگلی مقابل یمن بدست آورده باید روی تفاضل گل خود نیز توجه شایانی بکند.

او ادامه داد: تیم ملی امید ما تیم خوبی است. بالاخره آن‌ها امید ما هستند امیدوارم که بتوانند امید ما را برای کسب سهمیه المپیک زنده نگه دارند. اما بالاخره فوتبال هم چالش‌های خودش را دارد. تیم ما چند مصدوم داشت و موجب شد آن‌ها نتوانند تیم ملی امید را همراهی کنند. اما ما بازیکنانی را داریم که می‌توانیم از آن‌ها استفاده کنیم و جای آن‌ها را در بازی‌های پیش رو پر کنیم. در کل شرایط سختی داریم اما بازیکنان خوبی در تیم امید وجود دارد و امیدوارم که بتوانیم نتیجه لازم را بگیریم.

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال در مورد سرمربی آینده تیم ملی اظهار کرد: من اطلاع کاملی از این مساله ندارم اما در نظر گرفته شده که مربی خارجی سرمربی تیم ملی ایران خواهد بود. ولی آن چیزی که روشن است، آن است که قراردادی که امضا می‌شود، صد در صد به نفع کشور ما باشد. تبصره‌هایی در نظر گرفته شده که مثل قراردادی که با آقای کی روش بسته شد و هر کاری دلش خواست کرد نباشد. در این قرارداد سعی خواهد که کشور ایران مد نظر باشد و به نفع ایران تمام شود.

کلانی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس می‌تواند امسال موفقیت‌های سال گذشته خود را تکرار کند؟ گفت: در فوتبال نمی‌توانیم پیش‌بینی انجام دهیم اما امیدوارم که پرسپولیس بتواند نتایجی مورد علاقه مردم است را بدست آورد.

او در پایان درباره دربی پایتخت اظهار کرد: هیچ پیش‌بینی درباره دربی نمی‌توان انجام داد. امیدوارم بازی دربی طوری پیش برود که مورد توجه هوادران استقلال و پرسپولیس قرار بگیرد. پرسپولیس و استقلال، تیم‌هایی هستند که مردم به آن‌ها علاقه زیادی دارند و در دوران سختی که وجود دارد، کار این دو تیم است که می‌توانند مردم را خوشحال کند و از ناراحتی‌هایشان کم کنند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )