کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سایت خبری کشور ژاپن، علیرضا بیرانوند را دیوار آهنی ایران مقابل سامورایی آبی دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های ملی فوتبال ایران و ژاپن از ساعت ۱۷:۳۰ روز دوشنبه، در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا و در ورزشگاه هزاع بن‌زاید شهر ابوظبی، به مصاف هم می‌روند.

سایت soccer king ژاپن در گزارشی، این مسابقه و نیز دیدارهای رودرروی قبلی دو تیم را بررسی کرد. در بخشی از این گزارش آمده است: ژاپن برای رسیدن به هدف خود یعنی «بازگرداندن تاج و تخت»، دیداری حیاتی پیش رو دارد. این تیم در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل ایران صف‌آرایی می‌کند. ایران در آخرین رده‌بندی فیفا در جایگاه بیست‌ونهم و ژاپن در رتبه پنجاهم جهان جای داشتند.

دفاع ایران به رهبری علیرضا بیرانوند که دیوار آهنی ایران به شمار می‌رود، در هیچ دیداری گلی دریافت نکرده است. این تیم تاکنون ۱۲ گل به ثمر رسانده و مهاجم جوانش یعنی سردار آزمون، در خط حمله ایران رهبری می‌کند. ایران ثبات بسیار خوبی در دفاع و حمله دارد و از آن به عنوان قوی‌ترین تیم قاره آسیا یاد می‌شود.

ایران و ژاپن در ۱۶ بازی به مصاف هم رفته‌اند. ژاپن در پنج بازی به پیروزی رسیده، پنج بار مساوی کرده و ۶ بار متحمل شکست شده است. آخرین دیدار دو تیم به بازی دوستانه‌ای برمی‌گردد که در فوریه ۲۰۱۵ در تهران برگزار شد و با تساوی یک-یک به پایان رسید.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )