کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران رفتار متفاوتی را قبل و هنگام تمرین با بازیکنان خود دارد.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از قطر، تمرین تیم ملی فوتبال ایران در کمپ اسپایر قطر در حالی جریان دارد که کی روش سعی دارد بر روی مسائل روحی و روانی تیم ملی کار کند. کی روش قبل و بعد از تمرین با بازیکنان بسیار در حال خنده است و رابطه گرمی با آنها دارد اما زمانیکه تمرین آغاز می شود جدیت بسیاری در طول تمرین دارد. زمانیکه کارهای تاکتیکی تحت تدابیر امنیتی آغاز می شود تا کسی فیلم بردار ی انجام ندهد کی روش بسیار جدی است.

در تمرین صبح پنج شنبه کی روش سر بازیکنان خود مانند رامین رضاییان فریاد زد تا به آنها بفهماند موقع تمرین بسیار جدی است و باید تک تک دستورات او را در زمین اجرا کنند. این درحالی بود که کی روش قبل از تمرین با رضاییان بسیار خوب ودر خال خنده بود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۹ )