کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مدافع تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد که بازیکنان این تیم هم از تساوی برابر فلسطین راضی نیستند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور در جام ملت های آسیا آماده می کند، شامگاه امروز دوشنبه در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه دوحه به مصاف تیم ملی فلسطین رفت و به تساوی یک به یک رسید.

رامین رضاییان در مورد این دیدار گفت: نتیجه بازی برای خود ما بازیکنان هم راضی کننده نبود. در دوره تمرینات سخت بودیم و این دیدارها می تواند به ما کمک کند که با آمادگی کامل به جام ملت های آسیا برویم.

مدافع تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: کادر فنی برای هر بازی برنامه دارد و هر برنامه ای که داشته باشد ما باید در زمین پیاده کنیم. تمام هدف ما این است که بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

رضاییان در مورد اینکه آیا تیم ملی به بانشاطی جام جهانی هست گفت: متاسفانه چند بازیکن مصدوم هستند اما سایر بازیکنان تلاش خواهند کرد که بهترین شرایط را داشته باشند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )