کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

بازیکن باتجربه تیم ملی فوتبال کشورمان مدعی است بازیکنان این تیم با بیشترین انگیزه ممکن خود را برای حضور در جام جهانی آماده می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، احسان حاج‌صفی درباره آخرین شرایط تیم ملی ۱۱ روز پیش از شروع جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به سایت فدراسیون فوتبال گفت: در فاصله کمی که تا آغاز جام جهانی باقی مانده است، بازیکنان تیم ملی هر آنچه در توان دارند در تمرینات می‌گذارند تا بتوانند آنچه مدنظر سرمربی تیم ملی و کادر فنی است، انجام دهند. شما می‌توانید در هر جلسه از تمرین انگیزه بالای بازیکنان را ببینید و این چیزی است که ما به آن نیاز داریم.

او با بیان اینکه در تیم ملی همه متحد هستند و فقط به موفقیت تیم در روسیه فکر می‌کنند، اظهار داشت: همه ما از بازیکنان تا کادر تیم ملی هم‌قسم شده‌ایم تا بتوانیم نمایشی آبرومند در جام جهانی داشته باشیم. می‌دانیم چشم مردم ایران و چشم مردم دنیا به این مسابقات است، بنابراین با مسئولیت‌پذیری بالا از تک تک لحظات برای رسیدن به آمادگی مدنظر کادر فنی استفاده می‌کنیم. جام جهانی جایی نیست که شما با شانس و فرصت بتوانید خودی نشان دهید. برای موفقیت در جام جهانی باید به تک تک جزئیات فکر کرد و برای همه دقایق بازی‌های برنامه‌ریزی داشت.

حاج‌صفی با ابراز تأسف از لغو تعدادی از بازی‌های تیم ملی در دوران آماده‌سازی جام جهانی گفت: متأسفانه این اتفاق افتاده است و دیگر نمی‌شود کاری کرد. می‌دانیم که حریفان در حال انجام بازی‌های دوستانه در روز فیفا هستند، اما بازیکنان تیم ملی از این مشکلات انگیزه بیشتری هم می‌گیرند و شما در تمرینات می‌توانید متوجه شوید بعد از اینکه چنین اتفاقاتی در دوران آماده‌سازی تیم ملی افتاد، بازیکنان با روحیه و انگیزه دو چندان کار خودشان را پیش می‌برند. این را می‌خواهم بگویم که موضوعات خارجی در کار ما تأثیر نمی‌گذارد، چون به هدفی بزرگ فکر می‌کنیم. برای ما فقط تیم ملی و شاد کردن مردم اهمیت دارد، هوادارانی که فارغ از مسائل باشگاهی همیشه پشت تیم ملی بوده‌اند.

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به شرایط کمپ تیم ملی در باشگاه بشیکتاش خاطرنشان کرد: اینجا همه چیز عالی است. امکانات خوبی برای‌مان مهیا شده و در شرایط خوبی این اردو را پشت سر می‌گذاریم. امیدوارم در این چند روز باقی مانده تا پایان این اردو هم بتوانیم با همین شکل کارمان را پیش ببریم و با آمادگی حداکثری وارد جام جهانی شویم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )