سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان اراده و ثبات خود را در دیدار مقابل تراکتورسازی نشان دادند و اشتباه شجاع هم هیچ خللی در تیم وارد نکرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین پرسپولیس اظهار داشت: بازی با تراکتور اولین دربی بزرگ ما بود. می‌دانستیم بازی سختی در انتطازمان است. بازی پر خروشی بود. بازیکنان اراده و ثبات خود را نشان دادند و اشتباه شجاع هم هیچ خللی در تیم وارد نکرد. همه به خوبی بازی کردند و با عشق بردیم.

وی ادامه داد: تراکتورسازی هم در این بازی نمایش خوبی داشت و دو موقعیت خطرناک در وقت اضافه ایجاد کردند. آنها در مجموع تیم خوبی هستند.

سرمربی پرسپولیس در مورد بازدید از مؤسسه کودکان بی‌سرپرست اظهار داشت: به دعوت یک روحانی خوش‌اخلاق که او را بابا مجید صدا می‌کنند به این مؤسسه رفته بود. آنها انسان‌های بسیار شریفی هستند و تمام تلاش خود را برای نگهداری از آن بچه‌ها انجام می‌دهند و همه چیز خود را وقف این کودکان کرده‌اند.

برانکو در مورد اینکه در مورد پرونده ژوزه و اینکه آیا این موضوع روی پرسپولیس تاثیر می‌گذارد یا خیر، گفت: اینها را از من نپرسید. من برانکو ایوانکوویچ هستم.

وی در خصوص بازی با نفت تهران در هفته آینده، عنوان کرد: آنها خیلی تغییر کردند. درخشان و خورشیدی تیم خوبی را تشکیل دادند و استارت خوبشان را در دو بازی اخیر نشان دادند. ما به گذشته فکر نمی‌کنیم و بازی جدید و متفاوتی پیش رویمان است.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه به نظر در کنفرانس تبریز یک مقدار از سؤال برخی خبرنگاران ناراحت شدید، گفت: آنها سمپادها و هواداران تراکتورسازی هستند و دوست دارند تیم‌شان مقابل پرسپولیس برنده شود. خیلی منفی نگاه نمی‌کنم. فضا خوب بود و بیش از ۵۰ هزار تماشاگر به ورزشگاه آمده بود. همه جای دنیا بعضا این موارد پیش می‌آید.

برانکو در مورد وضعیت مصدومیت فرشاد احمدزاده، ماهینی و ربیع‌خواه مطرح کرد: آنها مختصر مصدومیتی دارند و باید ببینیم در ۲ روز آینده چه اتفاقی می‌افتد. ترسم این است که ربیع‌خواه نرسد. خوشبختانه سیدجلال حسینی هم صد در صد صد تمرین می‌کند و آماده شده است، احمدزاده نیز یک ضرب‌دیدگی کوچک دیده است.

وی در مورد اینکه شما در ۶۶ بازی ۱۳۶ امتیاز گرفته‌اید و نظرتان در مورد این آمار چیست، گفت: باید اعتراف کنم که خیلی حساب نمی‌کنم. هدف اصلی من و تیم برد هر چه بیشتر است اما خوشحالم که کار مثبتی انجام دادیم و بیش از ۸۰ درصد از امتیازات را گرفته‌ایم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه طلسم نبردن یحیی گل‌محمدی را شکستید، گفت: من که مقابل آنها بازی نمی‌کنم. در واقع بازیکنان پیروز شدند و آنها بیشترین سهم را دارند.

وی در خصوص اینکه شما همه هدف‌ها را شکسته‌اید و آیا می‌توانید منصوریان را ببرید؟ گفت: آرام آرام.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )