سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین تمرین پس از پیروزی برابر تراکتورسازی از شاگردانش تمجید کرد و گفت: اولین دربی بزرگ را بردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی برابر تراکتورسازی در هفته دوم رقابت های لیگ برتر عصر شنبه نخستین جلسه تمرین خود را برگزار کرد. در این تمرین سیدجلال حسینی نیز به همراه سایر بازیکنان تمرین کرد.

برانکو ایوانکوویچ در حاشیه این تمرین با اشاره به دیدار برابر شاگردان گل محمدی گفت: بازی با تراکتور اولین دربی بزرگ ما بود. می‌دانستیم بازی سختی در انتطازمان است. بازی پر خروشی بود. بازیکنان اراده و ثبات خود را نشان دادند و اشتباه شجاع هم هیچ خللی در تیم وارد نکرد. همه به خوبی بازی کردند و با عشق بردیم.

وی در مورد ناراحتی هواداران تراکتورسازی اظهار داشت: طبیعی است هواداران تراکتور از باخت این تیم ناراحت باشند. همه جای دنیا مسائل حاشیه‌ای پیش می‌آید و طبیعی است آنها به دنبال برد تیم خود باشند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص پرونده بدهکاری باشگاه به مانوئل ژوزه و احتمال ایجاد مشکل برای این تیم گفت: این مسائل را از من نپرسید. من برانکو ایوانکوویچ هستم!

برانکو به دیدار تیمش برابر نفت تهران اشاره کرد و گفت: نفت نه تنها کمی بلکه نسبت به دیدار سوپرجام خیلی تغییر کرده است. استارت عالی آنها در لیگ این موضوع را نشان می دهد که کادر فنی تیم خوبی را آماده کرده است. ما اصلاً به بازی گذشته فکر نمی‌کنیم و دیدار پنجشنبه یک بازی جدید برای ما خواهد بود و می‌دانیم کار سختی پیش‌ روی خود داریم.

ایوانکوویچ در مورد شکستن رکورد شکست ناپذیری گل‌محمدی مقابل او و تداوم این روند مقابل منصوریان گفت: باید توجه کنیم من خودم مقابل آنها بازی نمی‌کنم و بازیکنان هستند که به میدان می‌روند و آنها این پیروزی را به دست آوردند و بیشترین سهم نیز متعلق به آنهاست.

تیم فوتبال پرسپولیس که خود را برای برگزاری دیدار هفته سوم لیگ برتر آماده می کند، ساعت ۱۸ روز یکشنبه در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم اروند خرمشهر خواهد رفت.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )