بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال گفت: از بچگی به استقلال علاقه داشتم و حالا هم دلی به این تیم آمدم.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه استقلال، داریوش شجاعیان بعد از عقد قراردادش با استقلالی ها با خبرنگاران صحبت کرد.

وی در ابتدا در خصوص استقلالی شدن خود و حضورش در جمع آبی‌پوشان گفت:من بعد از ظهر قرار بود با باشگاه استقلال قرارداد ببندم اما به دلیل یک مشکل خانوادگی و تماسی که از شیراز داشتم مشکل پیش آمد و قرار شد تا آخر شب قرارداد را امضا کنم. خدا را شکر که الان قرارداد را بستم و به تیمی که دوستش داشتم و از بچگی به آن علاقمند بودم، بپیوندم. ان شاءالله امسال سال خوبی داشته باشیم.

هافبک جدید استقلال در خصوص شایعاتی که در مورد نرفتنش به جلسه ابتدایی توافق مدیران دو باشگاه گفت:هر اتفاقی که در فضای مجازی رخ می دهد، همیشه حقیقت ندارد. در فضای مجازی چیزهایی پخش شد که درست نبود. دلیل دیر آمدن من مشکل مادرم بود و باعث شد تا من دیر به اینجا بیایم. از هواداران عذرخواهی می کنم که دیر آمدم. کمی زمان برد تا مشکلم حل شود و دیدید که خیلی هم کار من اینجا طول نکشید و قرارداد را امضا کردم.

وی در خصوص اینکه آیا با پیوستن به استقلال به تیم ملی فکر می‌کند گفت:من دلی به استقلال آمدم. از طرفی مطمئنا برای راهیابی به تیم ملی، تیم مهم است. فکر می کنم از استقلال می توانم در تیم ملی باشم و امیدوارم بتوانم با کمک آقای منصوریان سهمیه استقلال در تیم ملی را بیشتر کنیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۱ )