سرمربی تیم ملی به مناسبت ششمین سال حضورش در ایران پیامی را در فیس‌بوک منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کارلوس کی‌روش حالا ۶ سال است که در ایران است. او که بسیاری از صحبت های خود را با مردم، بدون واسطه و از طریق صفحه فیس بوکش انجام می دهد این بار هم به مناسبت ششمین سال حضورش در ایران پیامی را در صفحه شخصی اش منتشر کرده که در ادامه می خوانید:

دوستان من! اول آوریل، دقیقا شش سال است که از ورودم به ایران می‌گذرد. در این سال‌ها، با توجه به رده‌بندی فیفا، تیم ملی ما به‌طور مداوم بهترین در آسیا انتخاب شده و ما قادر به افتخارآفرینی برای طرفداران فوق‌العاده ایرانی و بازی در بالاترین سطح بین‌المللی بوده‌ایم. رسیدن به یک جام جهانی و مبارزه‌ای دیگر با ترکیب و پیشرفت بازیکنان ایران، که به‌طور فزاینده‌ای در سطح بالا و در باشگاه‌های بین‌المللی حضور یافته‌اند.

برای کسانی که از نزدیک فوتبال را دنبال می‌کنند باید بگویم که فوتبال ایران قبل از کارلوس کی‌روش هم وجود داشته اما درحال حاضر تغییرات و توسعه‌ای را شاهد هستیم؛ اجازه دهید بگویم که این دستاوردها نتیجه کار تیمی است.

بنابراین، با وجود تمام مشکلات آشکار، این منصفانه است از کسانی‌که درطول این زمان، تعهد واقعی خود را به تیم ملی ایران نشان داده‌اند تشکر کنیم. در این میان کسانی چون همکاران من و به‌ویژه بازیکنان؛ تشکر از همه شما برای پشتیبانی‌تان و همچنین تبریک می‌گویم برای کار شما!

آرزوی بهترین موفقیت‌ها را دارم برای همه شما، چرا که آن نیز موفقیت ایران است.

کارلوس کی‌روش

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۸ )