کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری تدارکاتی مقابل تیم مقاومت تهران به برتری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس تهران که روز گذشته موفق شد در هفته دوازدهم لیگ برتر برابر تیم ماشین‌سازی تبریز با یک گل به برتری برسد، ظهر امروز در یک بازی دوستانه مقابل حریف مقاومت تهران خود با یک گل به برتری رسیدند. شهاب زاهدی در این مسابقه برای پرسپولیس گلزنی کرد.

بازیکنانی که روز گذشته برابر ماشین سازی به صورت فیکس به میدان رفته بودند یک ساعت در سالن مجموعه بدنسازی کردند و سایر بازیکنان، سرخپوشان را در این بازی دوستانه همراهی کردند.

پرسپولیس با ترکیب درویش‌وند، پلی‌یانسکی، محمد انصاری، صادق محرمی، آرامطبع، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، احسان الوان زاده، حمیدرضا طاهرخانی، شهاب زاهدی و علی علیپور در این بازی پا به میدان گذاشت و در ادامه نیز آقایی، کرملا چعب و رحمتی به ترکیب اضافه شدند.

امید عالیشاه هم با دست گچ بسته یک نیمه برای تیم برانکو به میدان رفت.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )