سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه هنوز مشخص نیست این تیم چه بازیکنانی را در نیم فصل جذب کند، گفت: متاسفانه هنوز مشکل گلزنی و استفاده از فرصت‌هایمان را داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، برانکو ایوانکوویچ در خصوص دیدار امروز تیم فوتبال پرسپولیس مقابل مقاومت تهران، گفت: همیشه گفته ام بازی برای ما بهترین تمرین است. بعضی بازیکنان که کمتر فرصت بازی کردن دارند را باید در این نوع مسابقات دید.

وی افزود: شنبه هفته آینده هم یک مسابقه داریم و برای همین باید بازیکنانمان را محک می زدیم.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به مسابقه روز گذشته مقابل ماشین سازی تبریز، تاکید کرد: از بردمان راضی هستم. به حریف و بازی دیروز توجه خاص داشتیم. فکر می کنم بخش عمده ای از بازی را خوب کار کردیم اما متاسفانه همچنان مشکل عدم استفاده از فرصتها را داریم. به همین خاطر یک مقدار جو عصبیت بر تیم حاکم می شود ولی گذشته از این حرفها، کسب سه امتیاز از همه چیز مهمتر بود.

برانکو یادآور شد: الان هم واقف هستیم که بازی مشکلی مقابل پدیده داریم. در این مسیر، برد مقابل ماشین سازی برایمان اهمیت زیادی داشت.

وی درباره بازی با پدیده و تعویق یک روزه این مسابقه، گفت: از سازمان لیگ تماس گرفتند و از ما خواستند که بازی یک روز عقب افتد که ما هم با این درخواست موافقت کردیم. ریتم ما هم بهتر خواهد شد.

سرمربی پرسپولیس درباره تساوی تراکتورسازی با پدیده و صدرنشینی پرسپولیس با این تساوی، تاکید کرد: ما تمام مسابقات لیگ را باید پیگیری کنیم. قبل از هرچیز تمرکزمان روی بازی خودمان است. یک بازی مساوی معنای خاصی ندارد و چیز خاصی نیست. ما تازه یک سوم لیگ را پشت سر گذاشته ایم.

برانکو در رابطه با این موضوع که سرخپوشان مشکل گلزنی دارند درحالی که این تیم مهاجم گلزن خوبی مانند ساسان انصاری را از دست داد، تصریح کرد: من به ساسان بابت گلزنی هایش تبریک می‌گویم. جدایی ساسان تصمیمی بود که خود او گرفت ومن هم این موضوع را با باشگاه در میان گذاشتم و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. موضوع جدایی انصاری از پرسپولیس دیگر تمام شده است. من حتی بازی روز گذشته مان را هم تمام شده می‌دانم و فقط به بازی با پدیده در هفته آتی فکر می‌کنم.

وی اضافه کرد: ما تنها بازی گذشته مان را برای پوشش ضف هایمان بررسی می‌کنیم و اصلا به گذشته فکر نمی‌کنیم و نگاه ما رو به جلو است.

سرمربی پرسپولیس در رابطه با بحث تقویت تیم و جذب رحیم زهیوی بازیکن استقلال خوزستان اظهار کرد: ما قصد داریم بازیکنانی را جذب کنیم اما این را نمی‌شود گفت که از کدام تیم بازیکن خواهیم گرفت و البته هنوز این موضوع چندان مشخص نیست.

برانکو ادامه داد: این را قبول دارم ما فرصت های زیادی را از دست می دهیم واین موضوع هم باعث وارد شدن فشار به تیم می شود اما منتظر خواهیم بود تا این مشکل نیز برطرف شود.

برانکو در واکنش به این سئوال که آیا لازم است برای حل مشکل گلزنی، روانشناس به پرسپولیس اضافه شود؟ اظهار کرد: بهترین روانشناس تمرین است و فقط تمرین می تواند مشکل طارمی را حل کند.

وی در واکنش به سوت های اشتباه داور بازی با ماشین سازی که ممکن بود دو امتیاز از پرسپولیس بگیرد، گفت: حق با شماست. این داور شاید اولین بار بود که داوری می کرد اما چرا او را برای پرسپولیس انتخاب می کنند و برای سایر بازی ها انتخاب نمی کنند. این داور دو اشتباه بزرگ داشت. در صحنه پنالتی ابتدا بازیکن ماشین سازی در موقعیت آفساید قرار داشت که داور آفساید او را ندید سپس این خطا بیرون محوطه جریمه اتفاق افتاد چرا که کفش بازیکن ماشین سازی هم در بیرون محوطه افتاد. همچنین خطایی که روی ولادمیر پریموف اتفاق افتاد نادیده گرفته شد. من در خصوص این مسائل نمی خواهم صحبت کنم اما علت این مسائل بی تجربگی این داورها است. ضمن اینکه همه این اشتباهات به ضرر پرسپولیس است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.