روزبه چشمی بعد از مدت‌ها غیبت در تمرینات و بازی‌های تیم استقلال امروز به جمع همبازیانش اضافه شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۶ امروز در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی تمرینات خود را پیگیری کرد.

مهمترین اتفاق تمرین امروز آبی‌پوشان بازگشت روزبه چشمی بود. این بازیکن بعد از ماه‌ها دوری از تمرینات و بازی‌های تیم استقلال به تمرینات برگشت و مورد استقبال کادر فنی و بازیکنان قرار گرفت. منصوریان هم بازگشت وی را تبریک گفت. چشمی از امروز دویدن دور زمین را آغاز خواهد کرد و در این مدت مرتب زیر نظر کادر پزشکی استقلال تحت کنترل خواهد بود.

*علیرضا منصوریان و نصرالله عبداللهی که در تمرین صبح آبی‌پوشان حضور نداشتند در تمرین نوبت عصر حاضر شدند.

* نصرالله عبداللهی و بهتاش فریبا در تمرین امروز استقلال حضور داشتند.

* خسرو حیدری که در تمرینات یکی دو روز گذشته فقط به صورت اختصاصی تمرین کرده بود امروز در کارهای گروهی آبی پوشان حضور داشت.

* لئوناردو پادوانی مدافع برزیلی آبی پوشان در محل تمرین حاضر شد اما به دلیل مصدومیت به رختکن رفت و با استقلالی‌ها تمرین نکرد. این بازیکن به مدت ۱۰ روز از تمرینات استقلال دور خواهد بود.

* امید نورافکن مدافع جوان تیم استقلال مثل روزهای گذشته در تمرین امروز حاضر نبود و ظاهرا قرار است از فردا به جمع استقلالی‌ها اضافه شود.

* دکتر نوروزی رئیس کمیته پزشکی باشگاه استقلال در تمرین امروز حاضر بود تا وضعیت چشمی و پادوانی را زیر نظر بگیرد.

* با توجه به برگزاری تمرین صبح استقلال آبی پوشان نوبت عصر تمرینی سبک‌تر نسبت به روزهای گذشته انجام دادند و در ابتدا در قالب گروه‌های ۴ نفره بازی آقا وسط کرده و سپس در پایان کار درون تیمی در نیمی از زمین را پشت سر گذاشتند.

* در حاشیه اواسط تمرین امروز تیم استقلال منصوریان با بهتاش فریبا مدیر فنی تیمش به گفت‌وگو پرداخت.

به گزارش فارس، تیم فوتبال استقلال در دو روز آینده تمرینات خود را پیگیری خواهد کرد و بعد از تمرین روز جمعه با هواپیما راهی رشت شده و سپس با اتوبوس به انزلی می‌روند تا قبل از بازی با ملوان نوین در هتل سپید کنار مستقر شوند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )