استادیوم اختصاصی تراکتورسازی نسبت به دیدارهای گذشته این تیم امکانات به مراتب بیشتری دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، دیدار تیم‌های تراکتورسازی و پرسپولیس امروز در حالی از ساعت ۱۷:۱۵ در استادیوم اختصاصی تیم تراکتورسازی آغاز می‌شود که این دیدار حواشی در پی دارد.

استادیوم اختصاصی تراکتورسازی نسبت به بازی‌های گذشته وضعیت بهتری پیدا کرده و امکانات به مراتب بیشتری در آن برای هواداران به وجود آمده است.

ضلع شرقی استادیوم اختصاصی تیم تراکتورسازی مملو از هواداران این تیم است که از ساعتی پیش این مکان را پر کرده و به شدت تیم خود را تشویق می‌کنند.

ضلع جنوبی استادیوم هم برای هواداران پرسپولیس در نظر گرفته شده بود به شدت توسط نیروی انتظامی کنترل می‌شود و در حال حاضر کمتر از ۳۰ نفر از هواداران پرسپولیس در جایگاه اختصاصی خود حضور دارند.

باشگاه تراکتورسازی با پهن کردن یک تخته فرش در بیرون از استادیوم نمازخانه کوچکی برای هواداران ۲ تیم درست کرده که این مکان تبدیل به محل استراحت هواداران شده است.

تابلوهای تبلیغاتی LED که در دیدار سرخابی‌های پایتخت مورد استفاده قرار می‌گیرد در این دیدار نیز در استادیوم اختصاصی تیم تراکتورسازی قرار گرفته است.

با توجه به پر شدن ضلع شرقی استادیوم هواداران تیم تراکتورسازی به ضلع غربی استادیوم می‌روند و در حال حاضر حدود ۵۰۰ نفر از هواداران این تیم در قسمت روبه‌روی جایگاه حضور پیدا کردند.

یک هوادار معلول تیم تراکتورسازی در کنار زمین حضور دارد. سایر هواداران هنگام ورود این هوادار معلول به استادیوم به تشویق او پرداخته و او را هوادار غیرتی‌ تیمشان خطاب کردند.

موسیقی آذری پیش از شروع مسابقه در بیرون از استادیوم پخش می‌شود که این امر با استقبال هواداران هر ۲ تیم روبه‌رو شد.

علی‌رغم دیدارهای گذشته که آب آشامیدنی در اختیار هواداران قرار نگرفت در این دیدار باشگاه تراکتورسازی با نصب چند مخزن آب کار هواداران را راحت‌تر کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.