سرمربی تیم فوتبال استقلال ابراز امیدواری کرد تیمش در دیدار فردا (یکشنبه) تیمش مقابل ماشین‌سازی سه امتیاز را کسب کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ماشین‌سازی اظهار داشت: ما در تعطیلات دو مسئله را دنبال می‌کردیم. ابتدا اینکه شرایط بدنی تیم‌مان را خوب کنیم و خدا را صد هزار مرتبه شکر به شرایط ایده‌آل رسیده‌ایم. دومین مسئله اینکه سه چهار بازیکن جذب کردیم که تعدادی از آنها معروف‌تر هستند و باقی آنها جوان‌تر. ما سعی کردیم در این تعطیلات وحدت تاکتیکی و روحی بازیکنان‌مان را به شرایط خوبی برسانیم.

وی در ادامه افزود: ماشین‌سازی سومین تیم آذربایجانی است که به لیگ برتر آمده و به همین خاطر به این تیم خوش‌آمد می‌گویم. ماشین‌سازی یک تیم قدیمی و استخوان‌دار است، تیمی که همیشه خوب بوده است. خود من از دربی تبریز بین ماشین‌سازی و تراکتورسازی همیشه لذت برده‌ام.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: در تعطیلاتی که داشتیم خوب تمرین کردیم و همگام با کادر فنی بازیکنان هم دل به کار می‌دادند. در این مدت سعی کردیم بازیکنان جدیدمان را با قدیمی‌ها بیشتر آشنا کنیم و آنها تجربه خوبی کسب کنند. تلاش‌مان این بود که به آنها بفهمانیم اینجا استقلال است و تیمی چون استقلال دقیقاً مانند رقیب سنتی‌مان پرسپولیس با سایر تیم‌ها تفاوت دارد و مانند تیم ملی است که باید بزرگی پیراهن آن را دانست.

منصوریان با ابراز تشکر از سیدرضا افتخاری، مدیرعامل باشگاه استقلال و اعضای هیئت مدیره این باشگاه، گفت: همیشه ما نیاز به حمایت داریم و این حمایت‌هاست که به ما امید می‌دهد و متشکرم که از سوی مدیریت باشگاه این حمایت صورت می‌گیرد. البته در نهایت ما بیشترین انرژی‌مان را از هواداران می‌گیریم، به‌خصوص آنهایی که در تمرینات حاضر می‌شوند. البته ما در تمرینات ورزشگاه ازادی مجبور هستیم پشت درهای بسته تمرین کنیم اما در کمپ مرحوم حجازی همیشه پذیرای هواداران‌مان بوده‌ایم و با تمام وجود برای آنها تلاش می‌کنیم.

وی با اشاره به حریف فردای تیمش، ماشین‌سازی تبریز گفت: ماشین‌سازی تیم خوبی است و رتبه خوبی در جدول دارد. آنها در دو بازی از دقیقه ۴۰ روی بی‌تجربگی بازیکن جوان‌شان ۱۰ نفره شدند اما در مجموع تیم خوبی دارند و نفرات خوبی را جمع کرده‌اند. کمی فضا در ماشین‌سازی متفاوت است چون تیم‌هایی که مقابل استقلال و پرسپولیس بازی دارند سعی دارند در چهار بازی پخش زنده‌شان مقاومت کنند تا مساوی کرده یا پیروز شوند و خودشان را به فوتبال ایران معرفی کنند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال همچنین تصریح کرد: در این تعطیلات ما سعی کردیم انرژی بیشتری بگذاریم و فکر می‌کنم همه بازیکنان در بهترین شرایط خود باشند. در هفته‌های آینده این را قطعاً نشان خواهیم داد. امیدواریم در این بازی هم به اولین سه امتیا‌زمان که البته خیلی هم برای کسب آن دیر شده است، برسیم. فعل خواستن اکنون در بازیکنان ما موج می‌زند و شور و اشتیاقی که در آنها می‌بینم تاکنون در تیمم ندیده بودم. هواداران هم مطمئناً به ورزشگاه خواهند آمد، چون بازی قبل از دربی است و نیاز به حمایت آنها داریم.

منصوریان در واکنش به طرح این موضوع که گفته می‌شود پادوانی یک فصل از بازی‌ها دور بوده و شرایط خوبی ندارد، گفت: او دو ماه و نیم از شرایط بازی دور بوده و بازی نکردن فصل قبل او فقط در نیم‌فصل اول بود. آخرین بازی‌اش را هم مقابل نفت که خود من سرمربی آن بودم، انجام داد. فکر می‌کنم این بازیکن به‌زودی به فرم ایده‌آل خود خواهد رسید. البته نه فرم ایده‌آل مدنظر ما، اما فکر می‌کنم وی به تیم ما کمک خواهد کرد. او هم میانگین قدی و هم هوش بالایی دارد و هم تجربه ۱۰ ، ۱۲ سال بازی در دفاع میانی کمک زیادی به بازیکنان جوان ما می‌کند. مجتبی حقدوست هم دیگر خرید ما بود که این بازیکن را از نفت آوردیم و فکر می‌کنم شرایط او در تیم قبلی‌اش طوری بود که نمی‌توانست بازی کند به همین دلیل آنها یک ساله وی را به ما قرضی دادند و جا دارد از دوست خوبم علی دایی و نفتی‌ها تشکر کنم.

وی درباره اینکه چرا تمرینات تیمش پشت درهای بسته برگزار می‌شود، گفت: ما برخی کارهای تاکتیکی را مجبور هستیم پشت درهای بسته برگزار کنیم که آن هم در طول هفته یک یا دو جلسه است و در سایر تمرینات همه عزیزان می‌توانند در تمرینات ما حضور داشته باشند. البته هواداران به‌دلیل قوانین مجموعه ورزشی آزادی نمی‌توانند تمرینات ما را در ورزشگاه آزادی دنبال کنند و باید از آنها عذرخواهی کنم. اتفاقاً روز گذشته دو هوادارا از بوشهر و کهکیلویه و بویراحمد آمده بودند که خود من مجبور شدم با آنها گپ بزنم تا خستگی این راه دور از تنشان خارج شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خاتمه تصریح کرد: حالا که شما رسانه‌ها در این خصوص از من گلایه کردید من هم یک گلایه از شما دارم و آن هم اینکه کاری کنید که کیفیت کنفرانس‌های قبل و بعد از بازی یکسان باشد. در کنفرانس‌های قبل از بازی خبرنگاران باتجربه از من سؤال می‌پرسند، اما متأسفانه پس از بازی یک جوان ۱۸ ساله من را نقد می‌کند. اگر یک خبرنگار باتجربه و استخوان خرد کرده مرا نقد کند مشکلی نیست، اما کسی که عقبه‌ای ندارد و کمک به من نکرده وقتی مرا نقد فنی می‌کند ناراحت می‌شوم! در کنفرانس قبلی یک خبرنگار ۱۸ ساله از من درباره فاصله بین خط دفاع و هافبک می‌پرسید و می‌خواست مرا در این خصوص نقد کند. امیدوارم رسانه‌ها در خصوص خبرنگاران تصمیم جدی بگیرند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۷ )