مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی مدعی شد داوران در چهار بازی ابتدایی لیگ شانزدهم با اشتباهات خود چهار امتیاز این تیم را سوزانده‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حسین خطیبی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: قبل از هر چیز باید از سازمان لیگ بابت نام‌گذاری هفته پنجم به یاد شهدای منا تشکر کنم. در مورد تیم‌مان هم باید بگویم ماشین‌سازی بعد از ۲۰ سال برای اولین بار است که در ورزشگاه آزادی بازی می‌کند. با اینکه این تیم قدمت زیادی دارد، اما ۲۰ سال در سطح اول فوتبال ایران نبود و این اولین بازی‌اش در ورزشگاه آزادی است. خدا را شکر بازیکنان و کادر فنی خوبی داریم. جا دارد از شهرداری و شورای شهر تبریز نیز تشکر کنم.

وی افزود: ما پیش از شروع فصل اردوی خوبی داشتیم و بدنسازی خوبی هم انجام دادیم. بازی‌ها را هم خوب شروع کردیم، اما اولین باخت‌مان مقابل تراکتورسازی بود که چون ۱۰ نفره شدیم نتیجه را واگذار کردیم. با این حال پس از چهار بازی ابتدایی فصل شرایط‌مان بهتر شده و در این مدت هم تمرینات‌مان را در تبریز دنبال کردیم و در شهر خودمان اردو زده بودیم. دو بازی تدارکاتی خوب هم در این مدت انجام دادیم و اکنون برای این بازی فقط یک مصدوم و محروم داریم و بقیه نفرات با آمادگی بالا در اختیار کادرفنی هستند.

مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی خاطرنشان کرد: ما در لیگ برتر دو هدف را دنبال می‌کنیم که ابتدا کسب رتبه خوب و تک‌رقمی در جدول است و هدف دوم انجام بازی‌های خوب و تماشاگرپسند که امیدوارم بتوانیم به این دو هدف برسیم. من باید به نکته دیگری هم اشاره کنم و آن هم در خصوص داوران است. با تمام احترامی که برای داوران و کمیته داوران قائل هستم اما دوست داریم بازی‌های ما بدون تنش باشد، اما فکر می‌کنم در این چهار بازی بیشترین ضرر را طبق کارشناسی‌ها ما از مسائل داوری داشتیم که چهار امتیازمان سوخته است. ما دو گل سالم زدیم که اگر این دو گل مردود اعلام نمی‌شد چهار امتیاز بیشتر داشتیم. با این حال به داوران احترام قائلم و امیدوارم فردا نیز گروه داوری قضاوت خوبی داشته باشد.

خطیبی ادامه داد: اکنون دربی نزدیک است و امیدوارم داور دیدار فردای ما مقابل استقلال تحت‌تأثیر این مسابقه نباشد و با تمرکز بالا قضاوت کند. همان‌طور که گفتم بیشترین ضرر را از داوری‌ها ما داشته‌ایم و اکنون هم نمی‌گویم داوری‌ها به سود ما باشد، اما امیدوارم حق به حق‌دار برسد نه اینکه استقلال و پرسپولیس ضرر کنند. قطعاً اگر قضاوت عادلانه صورت بگیرد ما هم تمرکز بیشتری برای انجام بازی زیبا داریم.

وی درباره شناختش از تیم استقلال گفت: استقلال تیم بزرگی است که بازیکنان زیادی جذب کرده و کادر فنی خوبی هم دارد، علیرضا منصوریان همیشه پرانرژی و با عشق مربیگری می‌کند و پتانسیل بالایی هم دارد. با این حال ما به خوبی استقلال را آنالیز کرده‌ایم و با تمام احترامی که برای آنها قائلیم به خوبی نقاط ضعف و قوت استقلال را می‌شناسیم.

مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تأکید کرد: دو تیم برای این بازی هدف دارند و صددرصد هم ما و هم استقلال به‌دنبال پیروزی هستیم تا امتیازاتی که در این چهار هفته از دست رفته را جبران کنیم و شرایط ما در جدول بهتر شود. هم ما و هم استقلال دوست داریم فوتبالی زیبا و هجومی ارائه شود و فکر می‌کنم فردا بازی زیبایی تماشا خواهیم کرد.

خطیبی در خصوص جدایی سعید دقیقی و جلال رافخایی از ماشین‌سازی گفت: من برای دقیقی و رافخایی که شخصیت و توانایی فنی بالایی دارند، آرزوی موفقیت می‌کنم. آنها برای تیم ما زحمت کشیدند، اما اجازه دهید در خصوص جدایی‌شان مدیریت باشگاه صحبت کند. من فقط می‌توانم بگویم هرجا هستند موفق و پیروز باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.