کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا به‌همراه پدرش به ۲۱ ماه زندان محکوم شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دادگاه عالی شهر بارسلونا، لیونل مسی و پدرش خورخه مسی را به‌دلیل تخلف مالیاتی به ۲۱ ماه زندان محکوم کرد. براساس قوانین اسپانیا، محکومینی که حکم زیر دو سال زندان دارند، می‌توانند با پرداخت رقم جریمه تعیین‌شده، راهی زندان نشوند.

پیش از این وکیل دولت در این پرونده درخواست ۲۲ ماه و ۱۵ روز زندان برای مسی و پدرش کرده بود که دادستانی حالا تنها یک سال و نیم از این محکومیت ۲۱ ماهه را برای پدر ستاره تیم فوتبال بارسلونا در نظر گرفته است.

مسی به اتهام خودداری از پرداخت ۴.۱ میلیون یورو مالیات درآمد حاصل از فروش امتیاز استفاده تبلیغاتی از چهره‌اش، دادگاهی شده بود. مسی و پدرش خورخه متهم هستند که در فاصله سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹ از پرداخت ۴.۱ میلیون یورو مالیات درآمدهای‌شان خودداری کرده‌اند.

مسی دو سال پیش این رقم را به حساب اداره مالیات اسپانیا واریز کرد، اما از اتهام تخلف مالیاتی تبرئه نشد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۵ )