استقلال فصل بدی را پشت سر گذاشت تا تنها چهره محبوب این سال هایش هم زیر سئوال برود.

فرهاد عشوندی-خبرگزاری خبرآنلاین:مهدی رحمتی باهمه بازیکنان این چند ساله استقلال تفاوت دات. او تنها بازیکنی بود که بعد از سالها می توانست محبوبیتش را به جایی برساند که تنه به محبوبیت فرهاد مجیدی و علیرضامنصوریان بزند. او که هواداران استقلال اعتقاد دارند حقش در تیم ملی خورده شده ،برای مظلومیتی که در ته دل شان برایش متصور می شوند ، از ابتدای سال قبل که درمقام کاپیتان و ناجی به تیم برگشت ، توانست لحظه به لحظه محبوبیتش را افزایش دهدتا جایی که در میانه فصل وقتی داشت به برنامه ۹۰ می رفت ، عادل فردوسی پور گمان میبرد با آوردن مهدی به برنامه اش می تواند محبوبیت او را خرج برنامه اش کند و اینذهنیت ضد استقلالی بودن ۹۰ را بشکند.

مهدی با چند سیو عالی در هر بازی و نقش داشتندر اداره تیمی که صدر جدول بود ، هر لحظه محبوب تر می شد. ولی تیم که افتاد ، اوهم افتاد. او البته در ته صف بود. نقش ناجی را برای تیم بازی می کرد و سعی می کرداز این محبوبیتش به نفع خودش عالی استفاده کند. این تک روی اما همیشه هم خوب جوابنمی دهد و مشاورانی که مدام مهدی را به سوی تک روی می خواندند ، باعث شدند تا اویکی از معروف ترین اشتباهاتش را انجام دهد. در دربی استقلال خیلی بد بود ، خیلیبد. همه با هم بد بودند و مهدی هم یکی مثل بقیه اما بعد از بازی او تنها از طرفخودش از هواداران عذر خواست ، درحالی که باید در مقام کاپیتان ، این کار را از سویتمام تیم انجام می داد. اتفاقی که مهدی را در بین هم تیمی هایش هم انگشت نما کرد وبچه ها از او به دل گرفتند.

مهدی بی شک بهترین دروازه بان ایران است که درطول فصل کمک زیادی به استقلال کرده اما در این هفته های پایانی او سه اشتباهاثرگذار داشت. در روز دربی روی ۴ گلی که خوردند و با دعوایی که در پایان نیمه اولراه انداخت ، در به هم ریختن تمرکز تیمی شان اثرگذار بود. درست مثل اشتباهاتش دربازی با تراکتورسازی که روند مسابقه را فدای اعصاب خوردی هایی کرد که از مربی سابقتیم به دل داشت. در هفته های بعد از پایان لیگ هم شرایط او به سمتی رفت که حالاپیشکسوتان تیم ، مدام بگویند یک بازیکن نباید این قدر در مسائل فنی دخالت کند.مهدی که در هفته های پایانی اعتراض هایی به همبازی هایش داشته ، مدافعان شان راحسابی نواخته و در بازی فینال جام حذفی هم لب خوانی حرف هایش مشخص کرده به مظلومیانتقاد کرده که چرا به یک بچه پنالتی داده تا بزند ، حالا متهم شده به دخالت فراتراز حد یک کاپیتان در تیم . البته نه از جنس دخالت های بازیکنی مثل محرم نویدکیا کهبا ماموریت رسمی از سوی مدیرعامل یا هیات مدیره باشد. این شائبه ایجاد شده از سویمظلومی که بزرگتر تیمش تا چهار صبح در خانه فرهاد مجیدی به او التماس می کرده کهبه استقلال بیاید ، انشالله طعنه ای به مهدی نبوده است اما هرچه هست ، این عصبانیتهای بی مورد مهدی در کنار زمین ، این اعتراض های متوالی اش در روزهای گذشته بهزمین و زمان و این شائبه ها درباره تلاش بیش از حدی که گذاشته تا برای بستن تیمسال بعد به باشگاه کمک کند و از تمام رفاقت هایش استفاده می کند تا اگر می تواندتوصیه ای کند و بچه هایی که برای آمدن به استقلال دودل هستند ، را متقاعد به آمدنکند ، شاید مهدی را از مسئولیت اصلی اش بازداشته. باز داشته که در ضربات پنالتینمی توانست تمرکز کند و در کاری که تخصص داشت ، با همه ادعیه و قنوت هایش ،نتوانست حتی یک سیو داشته باشد. مهدی بارها نشان داده مرد استرس های زیاد نیست.پسری که با یک حرف مثل اینکه گلر زیر تیر است ، تمرکزش چنان به هم ریخت حتی تیمملی را از دست بدهد ، باید یادش باشد ، اگر روی بازی اش تمرکز کند ، این قدر خوباست که محبوب ترین باشد.

با این شناخت ، اگر کسی مهدی را دوست داشتهباشد ، حتما به او می گوید؛مهدی جان ، برادر رحمتی لطفا فقط دروازه بانی ات رابکن!

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.