رییس شورای راهبردی وزارت ورزش و جوانان، یکی از رویکردهای وزارتخانه را حفظ ارتباط با بدنه ورزش و مراکز دانشگاهی و پژوهشی عنوان کرد که در تصمیم سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌های ورزشی اثرگذار بوده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، عبدالحمید احمدی در چهارمین نشست هم‌اندیشی اعضای هیات علمی تربیت‌بدنی و علوم ورزشی کشور اظهارکرد: ایجاد ارتباط با دانشگاهیان و بخش های پژوهشی با بدنه اجرایی ورزش کشور و حفظ آن به منظور بهره گیری از ظرفیت ارزشمند آنها در راستای پیشبرد اهداف وزارت ورزش و جوانان همواره مورد تاکید دکتر گودرزی بوده است.

او گفت: مایه خوشحالی است که در ابعاد مختلف حضور جامعه علمی ورزش ایران در قالب شورای راهبردی استان ها و شورای پژوهش و فناوری وزارت متبوع کارگاه های علمی دائم یا موقت با موضوعات مختلف رقم خورد.

معاون وزیر ورزش و جوانان توضیح داد: برهمین اساس همراهی دویست نفر از همکاران اندیشمند را برای هم فکری در تصمیم ها و تصمیم سازی ها به وجود آورد که دستاورد خوبی محسوب می‌شود.

مشاور عالی وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: ظرفیت علمی در عرصه‌ی ورزش فراتر از این نیز است به همین دلیل تلاش وزارت ورزش و جوانان ادامه فضای تبادل تعامل با جامعه علمی ورزش بوده که همواره این مهم دغدغه‌ی اساتید ورزشی بوده و اکنون با حضور دکتر گودرزی این ارتباط براساس انتظار برقرار شده و چه بسا در راستای دستاوردهای بهتر تلاش می کنیم این جریان همفکری و هم اندیشی به صورت قوی تری ادامه پیدا کند.

معاون وزیر ادامه داد: ظرفیت هایی در مراکز علمی حضور دارند که در برنامه های مختلف از آنها بهره مند شدیم در این بین با روزآمد کردن فعالیت ها نظام نامه پژوهشی فناوری تدوین شد که مبتنی بر آن ظرفیت های علمی را نیز مورد توجه قرار داده است و در همین راستا برون سپاری فعالیت های پژوهشی هم مبتی بر نیاز وزارت ورزش و جوانان صورت گرفت که همه این موارد بیانگر پیوندی است که بین حوزه‌های علمی و ورزش به وجود آمده و انتظار داریم این پیوند پیوسته تر از همیشه ادامه پیدا کند.

احمدی با اشاره به حمایت وزارت ورزش وجوانان از همه حرکتهای علمی در حوزه تربیت بدنی و ورزش انجام شده، اظهارکرد: همایش های علمی و پژوهشی در طی این دو سال مورد حمایت وزارت ورزش و جوانان بوده و این حمایت از حرکت های علمی با قوت بیشتر دنبال خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.