پرویز مظلومی پیروزی والیبال ایران مقابل کانادا را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرویز مظلومی سرمربی استقلال پیش از دیدار امروز تیمش در فینال جام حذفی گفت:ابتدا باید یادی از شهدای خوزستان و خونین شهر خرمشهر کنیم. همچنین از طرف خودم و باشگاه استقلال پیروزی تیم ملی والیبال را تبریک می‌گویم.

مظلومی در ادامه گفت: ما هم مثل ذوبی ها نسبت به برگزاری جام حذفی در این تازیخ معترض هستیم. ما ۱۶ روز است که از جریان مسابقات دور بودیم و باید تیم را در شرایط مسابقه قرار می دادیم. لیگ تمام شده ولی ما با بازی کردن تلاش کردیم تا خود را در شرایط بازی نگه داریم و اگر کسی باید معترض باشد، این ما هستیم. تلاش می‌کنیم یک بازی خوب را ارائه دهیم و آمدیم این جام را مال خود کنیم

سرمربی استقلال درباره ذوب آهن گفت: با حریف سختی به اسم ذوب‌آهن بازی داریم. سجاد شهباززاده و خسرو حیدری محروم هستند، اما سایر بازیکنان آماده هستند. ما می‌خواهیم جام را بگیریم.

مظلومی درباره اظهارات یحیی گل‌محمدی درباره رأی کمیته انضباطی مربوط به مهدی رحمتی گفت: گل محمدی اگر دوست دارد ما تمام بازیکنان‌مان را نیاوریم و بدون بازیکن بازی می کنیم. ما عادت کرده‌ایم وقتی از یک مسئله ناراضی هستیم، از این حرف‌ها بزنیم تا فدراسیون و سازمان لیگ از موضع خودش عقب‌نشینی کنند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )