عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد اینکه آیا در جلسه امروز مصوب شده که تا تاییدیه اساسنامه نیاید، انتخابات برگزار نشود، گفت: ما چنین چیزی را درخواست نکردیم بلکه برخی‌ اعضای مجمع نامه‌ای داده‌اند و این درخواست را داشته‌اند.

الهه عرب‌عامری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص اینکه آیا در جلسه امروز هیأت رئیسه بین دبیرکل با یکی از اعضا دعوایی صورت گرفته است، گفت: این حرف‌ها چیست؟ چه دعوا و حرف و حدیثی؟ چه کسی این حرف را زده است؟ اصلا چنین موردی نبود. اسدی سرش پایین بود و فقط عزیزی‌خادم بابت اینکه سوابق وی برای انتخابات مورد تأیید قرار نگرفته بود ناراحت بود. البته از کسی هم گلایه نداشت. باز هم تأکید می‌کنم که دعوایی نبود.

وی درباره اینکه پاداش و حقوق عقب افتاده اعضای تیم ملی چه زمانی پرداخت می‌شود، گفت: مقرر شد اولین پولی که به فدراسیون برسد پاداش و حقوق عقب افتاده اعضای تیم ملی از جمله بازیکنان و کادرفنی پرداخت شود.

عرب عامری یادآور شد: زمین دستگردی که بهترین زمین است را برای تیم ملی گرفتیم و لباس‌های جدید نیز با وجود اینکه کی‌روش گفته بود این موضوع به من ارتباطی ندارد سعی شده تا بهترین کیفیت را داشته باشد و در این خصوص کارشناسی‌های لازم انجام شده است.

وی در مورد اینکه آیا در جلسه امروز مصوب شده که تا تاییدیه اساسنامه نیاید، انتخابات برگزار نشود، گفت: ما چنین چیزی را درخواست نکردیم بلکه این طور عنوان شد که برخی‌ اعضای مجمع نامه‌ای داده‌اند و این درخواست را داشته‌اند. ما این صحبت را مطرح نکردیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.