مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: علیرضا مرزبان فصل آینده هم سرمربی پیکان خواهد بود و هدایت تیم در لیگ برتر را برعهده خواهد داشت.

محمود شیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص صعود پیکان به لیگ برتر اظهار داشت: خوشبختانه بازیکنان زحمت زیادی کشیدند و توانستند در فاصله دو هفته مانده با پایان فصل صعود خود را به لیگ برتر قطعی کنند. ما در زمین نشان دادیم که توانایی حضور در لیگ برتر را داریم؛ هرچند فصل گذشته اتفاقاتی رخ داد.

وی در مورد اینکه آیا پاداشی برای این صعود در نظر خواهد گرفت، گفت: قطعاً به بازیکنان پاداش خواهیم داد. آنها تلاش زیادی کردند و پس از آنکه جلسه‌ای که با هیأت مدیره خواهیم داشت، این پاداش را تعیین می‌کنیم ما با بازیکنان جوان و جویای نام توانستیم راهی لیگ برتر شویم که این بسیار ارزشمند است.

مدیرعامل باشگاه پیکان در خصوص اینکه آیا علیرضا مرزبان به‌عنوان سرمربی آینده این تیم فعالیتش را ادامه می‌دهد یا خیر، تأکید کرد: قطعاً مرزبان به کارش ادامه می‌دهد، قرارداد ما با او دو ساله بوده تا وی بتواند با فراهم کردن شرایط بازیکنان را برای حضوری پرقدرت در لیگ برتر آماده کند. ما نقاط ضعف تیم را پوشش خواهیم داد و بار مرزبان فصل آینده در لیگ برتر بازی خواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.