مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: احترام، نخستین خواسته اعضای تیم ملی است اما متاسفانه با اظهارنظرهایی که از سوی برخی اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال باید بی‌احترامی را هم تحمل کنیم.

مارکار آقاجانیان در گفت‌ و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره اظهارات شهرام دبیری عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال مبنی بر پرداخت حقوق اعضای کادر فنی تیم ملی اظهار داشت: واقعاً از صحبت‌های آقای دبیری بعد از جلسه امروز هیات رییسه تعجب کردم. بعد از این جلسه اظهارنظر مشابهی از سوی او در خبرگزاری‌های مختلف منتشر شد و با این شرایط نمی‌شود تردیدی در صحت صحبت‌های آقای دبیری کرد. من نمی‌دانم او بر چه اساسی این ادعا را مطرح کرده‌ است.

وی افزود: ۶ ماه از آخرین حقوقی که به اعضای کادر تیم ملی اعم از مربی، تدارکات و ماساژورهای زحمتکش پرداخت شده، می‌گذرد و این انتظار از عضو هیأت رئیسه فدراسیون می‌رود که با آگاهی کامل از مسائل اظهار نظر کند. اعضای کادر تیم ملی این همه مدت سکوت کرده‌اند و به احترام تیم ملی چیزی نگفته‌اند اما اینکه واقعیت بر عکس مطرح شود، اخلاقی نیست و تحمل این حرفها برای اعضای کادر سخت است.

آقاجانیان ادامه داد: احترام، نخستین خواسته اعضای تیم ملی است اما متاسفانه با این نوع اظهارنظرها باید بی‌احترامی را هم تحمل کنیم. اگر فدراسیون پولی ندارد که به کادر بپردازد و بدهی‌هایش را پرداخت کند، دیگر نباید اجازه دهد که اعضای هیأت رئیسه فدراسیون چنین مصاحبه‌هایی را بر خلاف واقعیت موجود انجام دهند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )