سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید اکنون زمان آن است که همه در رابطه با تیم ملی بیدار شوند.

به گزارش ایسنا، کارلوس کی‌روش پس از جلسه با اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال اظهار کرد: جلسه خوبی را پشت سر گذاشتیم و در کل راجع به مسائل مربوط به تیم ملی، شخص من و آینده صحبت کردیم.

سرمربی تیم ملی درباره تکلیف استعفای ۱۱ اردیبهشتش و متنی که امروز در صفحه فیسبوکش منتشر کرده بود، گفت: در صفحه شخصی خودم مطلبی را نگاشتم که مربوط به افکارم و چیزهایی بود که در سر دارم. از امروز ۱۵۰ روز تا اولین دیدارمان در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی فاصله داریم و حالا زمان آن است که همه در رابطه با تیم ملی بیدار شوند.

کی‌روش در پاسخ به این سوال که مردم ایران شما را دوست دارند و شما چه نظری در این باره دارید گفت: من هم عاشق مردم ایران هستم و در این مطلب هیچ شکی نیست. روز شنبه جلسه دیگری داریم که باید ببینیم در آن چه اتفاقی رخ می‌دهد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امیدوارید در جلسه روز شنبه شرایط تغییر کند گفت: نمی‌خواهم الان درباره این مسئله صحبت کنم. همه می‌دانند این مسائل رخ داده و منطقی نیست الان درباره آن صحبت کنم. به زودی مصاحبه‌ای از من منتشر می‌شود که در آن در رابطه با مسائل مختلف صحبت کرده‌ام. دیگر بازی تمام شده است و آن‌ها برنده این بازی بوده‌اند.

در پایان این گفت‌وگو یکی از خبرنگاران از کی‌روش پرسید «آیا منظورتان افراد حاضر در طبقه سوم بودند که برنده شدند؟» که کی‌روش پاسخی به این سوال نداد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.