سرمربی پاختاکور ازبکستان می‌گوید تراکتور تیم خوبی است اما به تبریز آمده‌اند که با یک نمایش خوب آن‌ها را شکست دهند.

به گزارش ایسنا، نعمان حسن‌اف در نشست خبری پیش از دیدار با تراکتورسازی ایران اظهار کرد: یک بازی سخت را در تاشکند برگزار کردیم. تراکتورسازی تیم خوبی است و بازیکنان خوبی دارد. شناخت خوبی از رقیب‌مان داریم. با توجه به شرایط‌مان در جدول، به امتیاز این بازی نیاز داریم تا خودمان را برای دور بعد آماده کنیم. به تبریز آمدیم که بهترین فوتبال‌مان را بازی کرده و سه امتیاز را کسب کنیم.

او ادامه داد: درست است که در تاشکند این تیم را شکست دادیم اما پیروزی مقابل تراکتور ساده نبود. شناخت‌مان از تراکتورسازی افزایش یافته و تراکتورسازی عملکرد خوبی در آن بازی داشت. با اینکه مقابل این تیم خوش‌شانس بودیم توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

حسن‌اف با اشاره به حضور پاختاکور در ۱۴ دوره گذشته لیگ قهرمانان آسیا گفت: همیشه سعی کرده‌ایم بهترین عملکرد را داشته باشیم. با وجود اینکه برای ایران تراکتورسازی و مردمش احترام قائلیم می‌خواهیم در این دیدار پیروز شویم. فرقی نمی‌کند این بازی در کجا برگزار می‌شود چرا که ما می‌خواهیم سه امتیاز را کسب کنیم.

سرمربی پاختاکور همچنین اظهار کرد: در این بازی هیچ محروم و مصدومی نداریم.

حسن‌اف در ادامه درباره تیم‌هایی که شانس بیشتری برای صعود از این گروه به مرحله بعد دارند گفت: ما با تراکتورسازی و العین بازی کرده‌ایم. اما اکنون تمام تمرکزم روی بازی فرداست. سه تیم اول گروه یعنی الهلال، پاختاکور و تراکتورسازی شانس خوبی برای صعود دارند که البته شانس ما هم کم نیست.

در ادامه جمشید اولتابوئف بازیکن تیم پاختاکور درباره دیدار فردای تیمش برابر تراکتورسازی گفت: تاکنون عملکرد خوبی داشته‌ایم و اکنون هم برای پیروزی به تبریز آمده‌ایم. اگر نبریم، شرایط خوبی برای صعود نخواهیم داشت بنابراین سعی می‌کنیم فردا بهترین عملکرد را برابر تراکتورسازی به نمایش بگذاریم.

بازیکن این تیم اظهار کرد: در شرایط خوبی قرار دارم و روز شنبه یک بازی حساس در لیگ ازبکستان انجام دادیم که علی‌رغم ارائه یک بازی بسیار زیبا، این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت. تمام بازیکنان تیم در آمادگی کامل به سر می‌برند.

سرمربی این تیم درباره اینکه آیا نگران کمبود بدنی بازیکنان جوانش در دیدار با تراکتور نیست گفت: آکادمی پاختاکور یکی از بهترین آکادمی‌های آسیاست و در بازی قبل هم پس از زدن گل نخست رو به بازی دفاعی آوردیم چرا که می‌خواستیم از گل‌مان دفاع کنیم. من بارها مقابل ایران بازی کرده‌ام و می‌دانم ایران بازیکنان افسانه‌ای مانند علی دایی دارد که بسیار قدرتمند و فیزیکی هستند. بازیکنان من جوان نیستند و آماده‌اند بهترین عملکردشان را نشان دهند.

جمشید اولتابوئف بازیکن پاختاکور درباره میزبانی تبریز گفت: برای اولین بار نیست که به ایران می‌آیم. قبلا در مسابقه‌های زیر ۱۶ سال به ایران آمده‌ام و ایران را خوب می‌شناسم و به میزبانی آن‌ها احترام می‌گذارم. بسیار خوش‌شانس بودم که باز هم به ایران آمدم و از میزبانی ایرانی‌ها رضایت دارم.

در پایان نیز سرمربی پاختاکور اظهار کرد: به میهمان نوازی ایرانی‌ها احترام می‌گذارم. یک همسایه ایرانی در ازبکستان دارم که بسیار فرد خوبی است و ایرانی‌ها را می‌شناسم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.