رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به نشستی که با سرمربی تیم ملی داشت گفت: کی روش امکانات خوب برای تیم ملی می خواهد و تاکید کرده اگر شرایط اینگونه باشد نمی تواند به همکاری اش ادامه دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کفاشیان بعد از جلسه با کارلوس کی‌روش در جمع خبرنگاران گفت: با کی روش حدود چهار ساعت جلسه داشتیم. بعد از قرعه کشی مسابقات جام جهانی، برنامه داریم که جزو دو تیم اول باشیم. کی روش اعلام کرده به زمین تمرین خوب نیاز دارد و باید اردوهای تدارکاتی خوب باشد. از این صحبتهایی که همیشه بوده است.

وی افزود: اولویت اول ما تیم ملی است ولی شاید نتوانیم همه چیز را فراهم کنیم. کی روش تضمین می خواهد. او هم می گوید نمی توانم اینطوری بمانم. من کی روش را به جلسه روز شنبه هفته آینده هیات رئیسه دعوت کردم. خوشبختانه دو کاندیدای ریاست فدراسیون هم در هیات رئیسه هستند. اگر کی روش نخواهد بماند، ما ضرر می کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: او تیم ملی را آماده کرده است و می تواند با برنامه ریزی خوب تیم ملی را به جام جهانی ببرد. از او خواستم برنامه یک ساله را بریزد و خواستیم در قرعه کشی هم شرکت کند.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه سجادی اعلام کرده بحث رفتن یا ماندن کی روش با کفاشیان است، گفت: کی روش باید بماند. هر فرد دیگری هم رئیس فدراسیون شود، از کی روش حمایت خواهد کرد. البته کی روش هم شرط دارد و می گوید باید امکانات فراهم شود. به غیر از حقوق کادر فنی که حدود ۱۰ میلیارد است، برای آماده سازی هم ۱۵ میلیارد تومان نیاز است و می توان با بودجه ای ۲۵ میلیاردی کار را انجام داد. اگر به جام جهانی برویم حدود ۴۰ میلیارد تومان گیرمان می آید.

وی درباره هزینه ۸۰۰ میلیونی تیم های ایرانی برای میزبانی از تیم های عربستانی در لیگ قهرمانان آسیا در کشور عمان و اینکه آیا فدراسیون به باشگاه ها کمک خواهد کرد یا خیر، گفت: هزینه تیم‌های ایرانی در عمان کمتر می شود. ما صحبت کردیم که ارزانتر حساب کنند!

ادامه دارد....

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.