در حالی که خبرنگاران زیادی مقابل فدراسیون فوتبال حضور یافته‌اند جلسه طولانی بین سرمربی تیم ملی و رئیس فدراسیون همچنان در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با توجه به برگزاری نشست کارلوس کی‌روش با علی کفاشیان در فدراسیون فوتبال از پیش‌ازظهر امروز (سه‌شنبه) دوربین‌های تلویزیونی و خبرنگاران زیادی مقابل فدراسیون فوتبال حضور یافته‌اند.

تا به این لحظه اخبار ضدونقیضی از این نشست به بیرون درز کرده، اخباری مبنی بر اینکه کی‌روش برای هماهنگی جهت سفر به مالزی و شرکت در مراسم قرعه‌کشی مرحله دوم مقدماتی جام جهانی در فدراسیون حضور یافته است، اما اظهاراتی که افشین پیروانی در جمع خبرنگاران داشت و گفت که برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کند، نشان‌دهنده آن است که این جلسه در خصوص وضعیت افشین پیروانی بوده و به مسائل دیگر نیز پرداخته شده است.

در همین راستا علیرضا اسدی، دبیرکل فدراسیون فوتبال که شب گذشته در برنامه ۹۰ پاسخگوی برخی موارد مطرح شده از سوی افشین پیروانی بود، با خودروی شخصی‌اش از میان خبرنگاران عبور کرد تا با آنها مواجه نشود.

در حال حاضر همه منتظر سرمربی تیم ملی و رئیس فدراسیون فوتبال هستند تا در خصوص وضعیت تیم ملی، بحث ادامه همکاری کی‌روش و پیروانی سؤالاتی را مطرح کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.