نایب رئیس باشگاه اینتر از سرمربی ایتالیایی این تیم در برابر انتقادات مطرح شده حمایت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اینتر فصل جاری مسابقات سری A ایتالیا را خیلی خوب شروع کرد و حتی تا پایان نیم‌فصل اول صدرنشین این رقابت‌ها بود، ولی با شروع سال ۲۰۱۶ اُفت این تیم شروع شد و آنها حالا با ۱۸ امتیاز اختلاف نسبت به یوونتوس صدرنشین به رده پنجم جدول رده‌بندی سری A سقوط کردند.

شکست اخیر ۲ بر یک نراتزوری مقابل تورینو امیدهای این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را هم کمرنگ‌تر کرد، چرا که حالا در فاصله هفت هفته مانده به پایان فصل با رم، تیم سوم جدول رده‌بندی هشت امتیاز اختلاف دارد.

خاویر زانتی با تأکید بر اینکه روبرتو مانچینی در سمت سرمربیگری اینتر باقی خواهد ماند، به شبکه تلویزیونی «مدیاسِت» گفت: ما به مانچو اعتماد کاملی داریم. تیم ما در نیم‌فصل اول استوارتر بودیم، اما در ادامه مرتکب اشتباهاتی شدیم، به‌هر حال همیشه واقع‌بین هستیم. می‌دانستیم که این فصل با مقاطع دشواری مواجه خواهیم شد.

نایب رئیس باشگاه اینتر در ادامه اظهار داشت: همه از شکست ما مقابل تورینو عصبانی هستند، اما باید باورمان را حفظ کنیم که رسیدن به جایگاه سوم جدول و کسب سهیمه لیگ قهرمانان امکان‌پذیر است، اگرچه شرایط‌ برای‌مان دشوارتر شده است. اینتر در حال حاضر تنها باید روی بازی‌های پیش‌رو و کسب امتیازات تا جای ممکن تمرکز کند.

اینتر در بازی بعدی خود میهمان فروزینونه است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.