مسئولان باشگاه ذوب آهن اصفهان با ارسال نامه ای به علی کفاشیان خواستند تا تکلیف این تیم را برای بازی مقابل تیم های عربستانی و حضور احتمالی در کشور ثالث را مشخص کند.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت باشگاه ذوب آهن، با توجه به رای کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر انتخاب کشور ثالث برای میزبانی باشگاههای ایران و عربستان جهت برگزاری و میزبانی مسابقات تیم های فوتبال دو کشور در مصاف رودررو در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا،در آخرین روز سال ۱۳۹۴ از طرف باشگاه ذوب آهن نامه ای رسمی جهت اتخاذ تصمیم و تبیین شرایط به علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال و به جهت کسب تکلیف و اخذ نظر فدراسیون فوتبال ایران به عنوان متولی اصلی فوتبال کشور ارسال شد که همچنان بدون پاسخ مانده است.

درهرحال با توجه به اهمیت بحث زمان در موضوع فوق و همچنین ضرورت اعلام عاجل کشور ثالث جهت میزبانی این رقابتها و البته در راستای شفاف سازی همیشگی باشگاه ذوب آهن و تنویر افکار عمومی، متن اصلی نامه ذکر شده به تاریخ ۲۹/۱۲/۱۳۹۴ در رسانه ها منتشر شده است.

طبق برنامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تیم ذوب آهن اصفهان باید یکم اردیبهشت ماه به مصاف تیم النصر عربستان برود.

بخشی از مهمترین بندهای این نامه به شرح زیر است:

- از دیگاه این باشگاه شرکت یا عدم شرکت در مسابقه برابر نمایندگان عربستان سعودی تصمیمی است که اتخاذ آن صرفا بر عهده مقامات عالیرتبه ورزش نظام،دستگاه دیپلماسی کشور، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ می باشد.

-این باشگاه تابع اتخاذ تصمیمات سازمان های فوق الذکر در خصوص حضور یا عدم حضور در مقابل تیم های عربستانی و ابلاغ آن تا تاریخ ۶ فروردین ۱۳۹۵ می باشد و از تصمیم اخذ شده تمکین خواهد نمود.

-چنانچه مقرر گردید پیرو تصمیمات اتخاذ شده توسط دستگاههای فوق الذکر،باشگاه ذوب آهن در چارچوب رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا در مقابل تیم النصر عربستان در کشور ثالث حضور یابد این باشگاه از بضاعت مالی پرداخت هزینه های مربوطه و تامین مخارج هنگفت آن برخوردار نمی باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.