رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به پیروزی پرگل تیم ملی برابر هند گفت: انتظار این پیروزی را داشتیم. امیدوارم بتوانیم با ادامه این روند به جام جهانی صعود کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کفاشیان پس از پیروزی ۴ بر صفر شامگاه روز پنجشنبه تیم ملی برابرهند به خبرنگاران گفت: انتظار داشتیم که این برد را به دست بیاوریم. کی روش به بازیکنان جوان اعتماد کرده و به آنها شخصیت داده است. این سازندگی برای تیم ملی آینده خواهد بود. از تماشاگران هم تشکر می کنم که حامی تیم ملی بودند.

کفاشیان در مورد پرداخت پاداش به بازیکنان تیم ملی گفت: ماه هنوز پاداش بازی قبلی را نداده ایم. سعی می‌کنیم تا پاداش ها را بزودی پرداخت کنیم. البته پاداش صعود به جام جهانی متفاوت و ویژه خواهد بود و نسبت به سالهای گذشته متفاوت است.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران در مورد اظهارات اخیر خاکپور مبنی بر اینکه ۵ میلیارد پولی که گفته می‌شد به تیم امید داده شده، خرج همه تیم‌های پایه شده و اینکه ایران دو هفته از افغانستان میزبانی کرد تا رای آنها را به سود خود کند نیز گفت: حرف های آقای خاکپور برایم قابل احترام است اما ما چه رایی از افغانستان لازم داشتیم؟ وظیفه داشتیم بیشتری امکانات را به تیم امید اختصاص دهیم و این کار را هم کردیم. الان ثمره تیم امید را در تیم بزرگسالان می‌بینیم. هزینه هایی هم که اشاره کردند صرف هتل و اردو و سفر و ... شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.