مدیر تیم ملی فوتبال می‌گوید تیم ایران خیلی جوان شده و این نوید روزهای خوب را می‌دهد.

به گزارش ایسنا، افشین پیروانی پس از پیروزی ۴ بر صفر تیم ملی ایران برابر هند گفت: خوشبختانه بازی خوبی را ارائه دادیم و ۴ گل به حریف زدیم. به خود کی‌روش هم در طول بازی گفتم که تیم خیلی جوان شده و این نوید روزهای خوب را می‌دهد. ما سال‌ها در بعضی از پست‌ها محدودیت داشتیم و نگران مصدومیت چند بازیکن بودیم اما الان دو ترکیب بیرون از زمین داریم و پشتوانه خوبی داریم. جوانان ما اگر باتجربه‌تر شوند مطمئنا می‌توانند بهتر از این‌ها باشند.

او در پاسخ به این سوال که چرا تیم ملی موقعیت‌های زیادی را از دست می‌دهد گفت: نمی‌توان گفت که حریف را دست کم می‌گیریم. ما چند توپ به تیر دروازه زدیم و دروازه‌بان آن‌ها هم روز خوبی داشت. در مجموع از بازی راضی هستیم.

مدیر تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که آیا عیدی به بازیکنان داده شده یا نه گفت: نه بازیکنان به دور از هر توقعی اینجا هستند. تا این لحظه که خبری نیست ولی همین که مردم خوشحال می‌شوند برای ما بزرگترین عیدی است. هرچند که بهتر است هر کسی به وظایف خودش عمل کند.

وی در پاسخ به سوالی درباره رییس بعدی فدراسیون فوتبال ایران گفت: هر کس که می‌آید باید با قدرت کار را انجام دهد. این گونه نباشد که ما هر روز دنبال زمین تمرین و لباس باشیم. ما بعد از بررسی ۲۰ زمین تصمیم گرفتیم در زمین پژوهشگاه نفت تمرین کنیم که البته اندازه‌اش کمی کوچک است. نمی‌توان رنک اول آسیا بود ولی امکانات کم داشت. دوستان می‌گویند کی‌روش بهانه می‌گیرند خب چرا به او بهانه می‌دهند. از کفاشیان متشکرم ولی نفر بعدی باید از حمایت بیشتری برخوردار باشد. از آقای رئیس جمهور، جناب آقای روحانی می‌خواهم که به تیم ملی کمک کند. نه تنها ایشان بلکه هر کسی که دستی بر آتش دارد باید به این تیم کمک کند تا حداقل امکانات اولیه فراهم شود.

پیروانی در پاسخ به این سوال که آیا در صورت رفتن کفاشیان دلتنگ خنده‌های او نمی‌شود گفت: آقای کفاشیان زحمت کشیده ولی من باز هم می‌گویم هر کسی قرار است رییس فدراسیون شود باید حمایت شود. فوتبال ورزشی گروهی است و رییس فدراسیون به تنهایی نمی‌تواند کاری کند.

مدیر تیم ملی فوتبال ایران در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا استعفای کی‌روش همچنان پابرجاست اظهار کرد: بعد از بازی با عمان یک جلسه با هیات رییسه خواهیم داشت و صحبت نهایی آن‌جا می‌شود. شرایط فعلی خیلی سخت است و من فکر می‌کنم کی‌روش روی حرفش باشد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )